Ivíček blog: Dárek od dcery (◕‿◕)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

15 března 2020

Dárek od dcery (◕‿◕)

Dnes ráno se u nás stavila dcera,přivezla mi dodatečně dárek k MDŽ (◕‿◕)


12 komentářů:

  1. To je parádní myšák. Moc se mi líbí. Dcera je zlatíčko, že Tě potěšila takovým dárečkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádherná myška měli prý i myšáka,ale byl ulomený balónek který držel v ruce je to škoda.Děkuji moc jinak dcera je zlatíčko :-)

      Vymazat
  2. Super myška ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko super myšak bude tě chránit u toho počítače krásně sedi na klavesnici*********************** dcerka šikulka 🌷💕🌺🌷💕🌺🌷💕🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji, mám jí na parapetu vedle počítače, tak snad mě ochrání,dcera ví že mě maličkostí potěší :-))

      Vymazat
  4. Ivetko to je milé a rozkošné...děkuji tvoji cérce že udělala mamce radost...té není nikdy dost!!!
    Přeji Vám všem příjemné jarní dníky a opatrujte se............

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, je to jak píšeš neměli by naše děti zapomínat, stačí maličkost nemusí být velké dary důležité, že si vzpomenou to je pro mne radost:-)Taky se opatrujte v této šílené době :-(

      Vymazat
  5. To je krásný myšák,ten určitě potěšil.Dcera je hodná,jak na tebe myslí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásná myška a potěšila moc, jasan všechny naše děti jsou hodné (◕‿◕)🌷💕🌺

      Vymazat
  6. Jejda to je pekná myška.....Kamošky jaký myšááák ved to je ona-myška má sukňu*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi,hi máš pravdu Slávko je to myšička, která má pěknou sukénku.(◕‿◕)🌷💕🌺

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼