Ivíček blog: Dnes jsem si udělala sama radost :-)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

20 března 2021

Dnes jsem si udělala sama radost :-)

 Další kráska do mé sbírky 😊


Krásný víkend všem přeji hlavně ve zdraví.

14 komentářů:

  1. Další kráska, má nádhernou barvičku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni má zvláštní barvičky proto mě zaujala 😊

      Vymazat
  2. Ta je krásná Ivetko... hezké ráno.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, a dobrou noc přeji 😀😀😀

      Vymazat
  3. Radost je potřeba si dělat.Orchidej je nádherná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak radost si musíme dělat😊Děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  4. Moc krásné orchideje. Včera mi sousedka dala k popelnici čtyři orchideje. Asi se na nás nedozvonila, protože jsme byli venku nebo na nákupu. Jen nevím, jestli už nepomrzly a tak jsem je zatím dala do sklepa a uvidím, Když tak je ošetřím, přesadím a třeba mi vykvetou. Moje teď po přesazení stále ještě odpočívají, ale už nabírají vzdušné kořeny a tak čekám, jestli se brzy neobjeví i poupata. tak at ti krásně rostou a dělají velikou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuji moc, však má i poupata zdravá snad všechny vykvetou.😊Cožééééééé??? 👀 k popelnici? No tak to je mazec nikdy bych je takto neodložila obzvlášť je zima oni nemají rády průvan, tak snad je zachráníš budu držet palečky :-)

      Vymazat
  5. ahojky Ivet tak to je veliká nádhera veľmi krásne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, děkuji moc, no však byla dost drahá ale penízky jsem měla od syna jinak bych si jí asi nekoupila😊😂 🤣

      Vymazat
  6. Snad se bude orchideji dařit :-) Někdy si prostě musíme udělat radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím , že bude a radost si musíme stále udělat :-) Děkuji za milou návštěvu 😊

      Vymazat
  7. nádherné dílko Ivetko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Janičko,ale to není dílko 😂 je to živá Orchidej😇

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼