Ivíček blog: Dnes mi přinesla sousedka Irča další krásku do mé sbírky 😇

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 dubna 2021

Dnes mi přinesla sousedka Irča další krásku do mé sbírky 😇


Je krásná jen bohužel paní prodavačka při balení pravděpodobně zlomila :-( ale nevadí přesto mám radost.

7 komentářů:

  1. Další pěkný kousek do sbírky⚛ ღ ♥ pěkná kombinace barev ⚛ ღ ♥



    OdpovědětVymazat
  2. To máš hodnou sousedku Ivetko,když ti přinese orchidej.Je krásná,tuhle barvu nemám.
    Tak ať ti dělá radost,jako ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško to mi donesla k narozeninám, my si děláme radost jsme obě ulítlé hihi...jinak děkuji moc.

      Vymazat
  3. To se máš...máš hodnou sousedku. Mně dal někdo staré odkvetlé orchideje ke sklepu na kliku dveří. Nevím ani, jestli tam nepomrzly, tak je musím otrhat, očistit, přesadit a udivím...Buď se vzpamatují nebo ne. Tak ať ti dělá velikou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nepochopím přeci odkvetlé Orchideje dělají po času zase výhonky u vás opravdu jsou zvláštní lidi hihi jednou nechají u popelnice a podruhé ve sklepě příště možná najdeš u dveří :-)Já myslím, že se vzpamatují i já zachraňuji své. Děkuji moc.

      Vymazat
  4. Ivet ty máš super susedku....veľmi pekná orchidea....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko mám moc hodnou sousedku a díky moc.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴