Ivíček blog: K narozeninám

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 dubna 2021

K narozeninám


S manželem jsem si vybrala tentokráte fialovou.. fotka klame opravdu je fialová není modrá je to druh Royal  Purple v překladu Královská Fialová .


 Můj obchůdek 😁😂😄

17 komentářů:

  1. Jsou krásné Ivetko....💙

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko,jsou nádherné.Také bych brala více orchidejí,ale nemám na ně doma místo.Mám jich sedm.Pokud se jim daří,tak je to asi jediná květina,která může kvést většinu roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituš, já ještě mám místo v druhém pokoji, ale až se předělá parapet jelikož chci mít širší no to pak opravdu jednou u mě to bude vypadat jako v květince hihi .💐🌺❣️

      Vymazat
  3. Ivetko to máš krásné orchidejky opravdu. Já bych to měla tak jako Jituška, že bych je neměla kam dát, protože mám plno jiných květin. Tak at ti dělají velikou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško,.💐🌺❣️ jinak já to mám jak jsem odpověděla Jíťě...já nemám jen Orchideje mám také i jiné kytičky.

      Vymazat
  4. Ivetko,ještě se vracím.Jsem už tak nechápající,že ty napíšeš k narozeninám a já nic.
    Přijmi prosím jedno opožděné přání.Ať si spokojená a šťastná a hlavně zdravá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu nic se neděje já to tak neberu jen co mě mrzí, že si děvčata nepřečtete co popisuji já tedy u všech vše důkladně čtu, když fotky popisujete...ono o nic nejde,ale u mne je to velký problém než něco vyťukám i popsala jsem fotky.Hlavně nic ve zlém oni někdy písmenka vyzní blbě pro mě je důležité zdraví!.💐🌺❣️

      Vymazat
  5. Hi hi hi no Ivetko, to už je botanická zahrada, ale je to radost. Jsou nádherné, škoda, že ta modrá příště vykbvete pravděpodobně bíle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi,hi no jsem už ulítlá Leničko... 😁 😂 🤣Leni nekoukej jen na fotky a přečti si není to modrá je to Královská fialová!! Píši to zde foto klame musela by jsi ji vidět na živo opravdu modrá není!! 😁 😂 🤣💐🌺

      Vymazat
    2. Máš pravdu Ivetko, ten nadpis jsem nečetla, já ty modré vidím v květinářství a ty jsou bohužel přibarvované. Jediná modrá , která je přírodní je Vanda. Tak ať dělají radost.

      Vymazat
    3. Ano Leni modré mají ale tato není nemám důvod si vymýšlet já nevím proč po vyfocení to hodí jinou barvu zkoušela i sousedka mi vyfotit jako se podívej v pozadí kterou mám od muže to je tmavě červená a ne té fotce ukazuje jinou barvu hihi nechápu...Vanda je přírodní ale modrá a já mám Fialovou he he

      Vymazat
  6. To je pěkná květinová sbírka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ❣️ (◕‿◕) 🙋 😇děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky Ivet.. nááááááááááááádherné orchidei máš.... dievčatá videla som orchidei na web kamere a tá orchidea je fialova a nie modrá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, no vidíš foťák si dělá co chce je to vidět i na třetí fotce v zadní řadě kterou mám od manžela má jinou barvu taky na té čtvrté je už taková jaká opravdu je a jinak neřeším asi vím co jsme koupili hihi..dočetla jsem se, že zkoušejí barvit ale zatím se daří modré jiné barvy ne:-) přesto díky moc a prima víkend.❣️ (◕‿◕) 🙋 😇

      Vymazat
  9. Kočko tak ty jsou opravdu užasné .Taky mam 4 a když kvetou to je uzasné .Tak at se jim daří krásně a jak te znám tak budou

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼