Ivíček blog: Od Petrušky ♥

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

13 května 2021

Od Petrušky ♥

ke dni matek 
 

Dcery úchylka😂😆

11 komentářů:

  1. WaU tak dcera si ide otvoriť obchod s obuvou ?? Super...Ivett dcera je mladá ma na to a chce dobre vyzerať tak nech si kupuje.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však jsem jí to říkala a nemusela jsem si kupovat botky tak drahé mohla jsem mít ve slevě 😂😆 Přesně Slávko někdo si kupuje boty a kabelky a někdo Orchidejky...😂😆

      Vymazat
  2. Kytička je pekná******************

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká kytice a ty bity také. Aspoň má jistotu, že jí botky nedojdou. Prostě každý máme rád něco jiného, dcerka má zálibu v hezkých botách...tak at jí dělají radost a netlačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentík, no ještě má zálibu kabelky😂 🤣

      Vymazat
  4. Hi hi hi musím se smát , když jsem viděla ty botky. Já jsem přesně takto ujetá na boty :-). Kytička krásná. Hezký den. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣Tak se také pochlub nic na tom není přeci s kytičkou mi udělala radost přivezl kurýr :-)Prima den.

      Vymazat
  5. Krásná kytice.
    To je bot,to koukám.Na boty úchylku nemám a ani třeba na kabelky,což na to trpí hodně ženských.I moje dcera.Když k nim přijdu,tak jenom koukám.Ale ona v nich moc nechodí,protože v práci v hospodě má pohodlné pantofle.Já si ale jinak na sebe ráda kupuji oblečení.
    Ivetko,měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, jinak se také měj krásně a hlavně ve zdraví:-)

      Vymazat
  6. 😂 🤣😂 🤣Irenko jsem ráda, že jsi nezveřejnila na co jsi ujetá já to vím 😂 🤣 jehličky jsem také nosila,ale teď bych si hubu rozbila😂 🤣a myslím, že každý máme úchylku na něco :-)opatruj se ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴