Ivíček blog: Egypt - 12.9.2021

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

12 září 2021

Egypt - 12.9.2021

Praha - Marsa Alam
 odlet v 00:45
celková délka letu  4h 35 minut

Calimera Akassia  Swiss Resort - Egypt





Petruška má svůj pokoj s manželskou postelí.😂




Zuzky pokoj s kamarádkou.

6 komentářů:

  1. Přilákaly mě Krkonoše a on je tu už Egypt.
    Ivetko,je to nádhera.Děvčata jsou šikovná,když si takhle vyrazí.
    Zlobí mě ruce,nějak hůře ovládám myš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi,hi byla jsem rychlá Jitu aj mě zlobí ruka a do toho koleno celou levou stranu mám v čudu...jinak dcera má ještě 25dní dovolené tak kámošky ukecala a už si užívají:-)

      Vymazat
  2. Ivet, zdravím. Do Egypta jezdím moc ráda. V Marsa Alam jsme byli v Brayka Bay a bylo to úžasné. Krásný záliv, spousta velkých barevných ryb, úžasné moře. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Leni, tak to tiše závidím já byla pouze na Krétě :-) věřím že tam musí být jako v pohádce i mě by se tam líbilo.

      Vymazat
  3. Skvělé fotky Ivetko. Dcerka si krásně užívá a to je moc dobře. Prima den a opatruj se. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko užívá až syn závidí jelikož on měl jet do té Paříže ale bohužel omarodil má skříplý nerv, tak byl hodně smutný. Však jsem mu říkala, tak příští rok si to vynahradí jen je sviňárna, že mu nevrátí to co zaplatil jen 80% opatruj se také.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼