Ivíček blog: Egypt - loučení

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

19 září 2021

Egypt - loučení





 

na videa musíš vícekrát kliknout



Dcera vás všechny moc pozdravuje a vzkazuje, že bylo fajn. Trochu šok do jaké zimy přistáli 😂

9 komentářů:

  1. Loučit se s mořem bylo pro mě vždy hodně těžký.Měla jsem to tam moc ráda.
    Toho malého krabíka,snad to je bych do ruky nevzala.
    Děvčata sem přiletěly už do podzimu.
    Ivetko,všechny Vás zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu i pro ně to bylo loučení smutné ale užily si. Já bych kraba také nevzala do ruky jedině berušku hihi..moc na PC nechodím vakcína mi neudělala dobře trpím jako pes tak snad se to zlepší mám bolesti, že bych to nepřála ni největšímu nepříteli. Zdravím a hlavně se opatruj!

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky. Hlavní je, že se jim tam líbilo. Mějte se všichni moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo a moc také se mějte doma všichni fajn.

      Vymazat
  3. Ahojky Ivetko, ten pohled na moře, je parádní ⚛ ღ ♥ Jó to je šok z teplíčka a tady kosa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko vše bylo prý parádní, a šok to byl máš pravdu hihi.

      Vymazat
  4. Ivetko, ahoj. Miluju moře i Egypt. Nedám na něj dopustit, i když s těmi teplotními změnami je to horší. Jezdíme tam v říjnu, byli jsme i v prosinci a bylo to - tam v plavkách, tady příjezd v zimní bundě. Trvá mě to vždycky třeba týden, dva než se srovnám, jak mi je tady zima... Hlavně, že se dovolená povedla ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko a věřím dovča se jim opravdu moc líbila opatruj se.

      Vymazat
  5. Irenko jojo nádherná dovča také bych vyrazila, já zase moc velké teplo nemusím ale to už víš :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴