Ivíček blog: Den matek😊

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

10 května 2022

Den matek😊





6 komentářů:

  1. Ivetko, to jsi dostala hezké dárečky, všichni jsou pozorní! Na mě si nevzpomněl nikdo... Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, tak to máš pravdu oni nikdy nezapomenou a je smutné, že si nevzpomněli :-( Opatruj se a měj se hezky.

      Vymazat
  2. Ivetko,krásné dárečky,mají tě rádi.Mě překvapil syn s parfémem a voňavým přírodním mýdlem.Dcera mi dala květinu a andílka na krk.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, jsem ráda, že nezapomněli a to je hezké andílka bych brala pak vyfoť a pošli mi do mejlíku. Já sice mužovi připomněla a víš co mi na to odpověděl?? Ty nejsi moje matka😂 🤣 no ale přeci koupil. Měj krásné sluníčkové dny.

      Vymazat
  3. To jsou krásné dárečky pro maminku od dětí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴