Ivíček blog: rýžový lektvar - pokračování

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

04 ledna 2023

rýžový lektvar - pokračování



 na dvou dalších Orchidejí mají nové výhonky

10 komentářů:

  1. Také mi teď vyhání nové květy. Koukala jsem i na obrázkový blog. Máš vše super. Já jsem na mobilu. Zlobí mi internetové připojení a tak počítač nezapínáme, dokud to nebu v pořádku. Na mobil mi Ústí dali volná data.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím a doufám, že pak také je dáš na blog. Jinak děkuji moc za pochvalu.

      Vymazat
  2. Mně na vánoce krom jedné a ta má poupata rozkvetly všechny orchideje.
    A dostala jsem i novou,fialovou.Tentokrát jsem vyzkoušela lekvar z banánových
    slupek,protože denně musím kvůli draslíku sníst aspoň dva banány.
    Ivetko,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a mě dost poupátek zežloutla, však zase začnu s lektvarem přes svátky jsem neměla na Orchidejky čas..banánové slupky jsou také fajn. Jitu měj príma víkend.

      Vymazat
  3. Ivetko, to je paráda, to bude květů. Mě nasadila v práci jeden výhonek zatím jsou poupata malinká ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, no uvidím jak ty ostatní jestli z toho něco bude hihi, v práci máš asi lepší podmínky asi něco jako u mne v obýváku nic moc , ale v pokojíčku tam se jim daří :-)

      Vymazat
    2. V práci je v zádveří, je tam zima a daří se jí. Tak nevím. Doma už nemám žádnou.

      Vymazat
  4. Ivetko všechny orchideje máš krásné! Musím to s tou rýží zkusit... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, a opravdu to zkus :-) Zdravím a měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴