Ivíček blog: od dětí k MDŽ😊

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

11 března 2023

od dětí k MDŽ😊

6 komentářů:

  1. Nádherné orchidejky jsi dostala Ivetko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné Leničko ♥ i ta Portulacia afra je hezká, ale nevím jak dlouho my vydrží hihi.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná orchidejka.Máš pozorné děti.Manžel mi chtěl taky teď koupit orchidej,takovou
    jinou,jenže já už nevím,kam s tím.Jak to vymyslím,pošlu ho pro ni.Viděl,že ji obdivuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu no neblázni?? Tak to my máme 2+1 a pro kytičky si vždy místo udělám🤣😉Děti jsou pozorný to je pravda jen ta nejstarší se ně mě úplně v**** což mě zamrzelo, ale víš jak je jiná doba mohla alespoň po telefonku napsat😢 Manžel ať ti koupí mě kytky vždy nabudí já si snimi i povídám:-)

      Vymazat
  4. Ivetko, to jsi dostala krásné orchideje ! Já jsem dostala květiny od muže, od dětí ne. Měj se hezky, ať Ti kytičky dělají radost, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, ano dostala jsem krásné Orchidejky. Jakto?? Děti zapomněli??? To je dost smutné, to víš je jiná doba na mě si nejstarší dcera také nevzpomněla i když já už to tolik neberu jen mě mrzí, že nevede vnuka k tomu, když je nějaký ten svátek. Děkuji moc a opatruj se zlatí.💐🌺

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴