Ivíček blog: závěr

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

23 prosince 2023

závěr

 Tak mi to nedalo a ještě jsem udělala trubičky zítra jen naplním.


Všem přeji krásné prožití svátků vánočních, pohodu a klid hlavně ve zdraví. Ivet s rodinkou ♥

6 komentářů:

  1. Ivetko Ty jsi nezmar :o). Samé dobroty budou u vás... Hezké Vánoce, opatruj se. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko úplný magor viď..😂 🤣 já chcu hezkého Ježíška tak snad něco dostanu.👀😁Hezké Vánoce i Tvé rodince přeji a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mám ráda,ale nikdy jsem je nedělala.Zítra budu dělat pro vnuka poprvé
    punčový dort.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou jiné nepečené dělala poprvé, ale pečené jsou lepší :-)

      Vymazat
  4. HI hi hi tak kolik těch druhů letos máš? To bude dobrota. Jsi šikula ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leničko, no jak jsem počítala tak 15 druhů 😂 🤣

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼