Ivíček blog: Hovězí na houbách

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

08 října 2019

Hovězí na houbách


 Houbový salát

9 komentářů:

  1. Ivetko,znovu musím opakovat,že jsi moc šikovná a pracovitá.Takových sklenic,než to nakrájíš a připravíš.Tohle vůbec neznám,salát z hub.Já dnes celé dopoledne krájela jablka na křžaly,mladým padají jablka a nemají ani čas je sebrat.Já si ale u toho udělám pohodlí,pustím si nějaký film a pohodička.A hovězí na houbách máme všichni rádi,dělám často.Hezké odpoledne,jdu se přinutit dělat s fotkama.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééééééé opravdu Ti moc moc děkuji milá Jíťo, je to hodně práce hlavně tu zeleninu + papriky to mě nebaví než nakrájím také u toho poslouchám film nebo písničky i když můj mozek někdy nepřijímá tak jsem jako v kostele hihi...tak to si také dáš a když máš tu sušičku tak můžeš i ovoce si nasušit..recept pošlu nebo ho přidám k fotce,ale už ruce mi lítají😂Hezký den přeji a těším se na další Tvé fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko,máš na dlouho vystaráno.Já jsem kdysi hodně dělala džemy,máme na zahradě rybíz ,ostružiny.Dělala jsem léča,kečupy,jablíčka strouhala do sklenic,kompoty,teď to nedělám,mladí to moc nechtějí.To hovězí na houbách vypadá moc dobře.Jsi určitě výborná kuchařka.🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji Ti moc, no pochválím se ale opravdu omáčka se mi povedla..také jsem tolik zavařovala hlavně když byli děti malé no vidíš a ten rybíz bych brala všemi deseti jelikož je výborný naloženy na způsob brusinek mladí jsou hloupý neuvědomují si jak je vše na krámě drahé a je to škoda :-( Já zavařovala i dětskou přesnídávku také už o to nestojí oni asi raději vodku hihi

      Vymazat
  4. Ivetko tak to jsi šikovna také jsem zavařovala ale jak jsme už sami tak ani ne okurky mám tak na 2 roky když zavařím a jenom zelí budeme ještě nákladat do bečky to máme rádi .A dnes jsem měla ráno smaženici sousedka mi dala hoby ona je také takovej zběrač jako ty každý den chodí a přinese plno tak já nemusím chodit ha ha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko děkuji ti moc za pochvalu,já už také nezavařuji okurky i když u nás jdou hodně na odbyt, ale kde je sehnat?? Jedině do Polska myslím že se stále vyplatí zavařovat jelikož na krámě je to pěkná pálka za ně :-( Jééééééééé ty jsi zase měla hihi já se picnu,ale máš hodnou sousedku že Ti donese já také rozdám jen je nedávám zamrazit prý by se nemělo i když je tepelně zpracuješ..my asi půjdeme v pátek a hlavně asi les mi dělá dobře jelikož výsledky mám prý vyníkající oni prý houby jsou hodně zdravé...já je miluji,ale pak za rok si na ně ani nevzpomenu hihi.

      Vymazat
    2. Jo a Bětuško zelí miluji tak mi pak pošli hihi

      Vymazat
  5. Božinku Ivetka ty si jako robot...stihaš tolko roboty spraviť a tolko zavarať klobuk dolu--- Chválim Tvoju prácu a máš velku trpezlivosť....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc milá Slávko, tak snažím se a baví mě to jen mi jde vše pomalu robot su ale zpomalený hihi.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼