Ivíček blog: Recept na houbový salát.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

08 října 2019

Recept na houbový salát.


2kg hub, 1kg cibule, 1kg paprik, sůl, cukr, nové koření, bobkový list, ocet.

Do hrnce dáme 3 litry vody, 6 dkg soli a 2 kg hub vaříme 5 minut.
Po uvaření dáme zcedit já tedy je hodně oplachuji studenou vodou oni pak nemají ten sliz.

Do hrnce opět dáme 3 litry vody , 6 dkg soli, 30 dkg cukru, 20 kuliček nového koření, 4 dcl octa, 6 bobkových listů v tom vaříme papriku a cibuli cca 20 minut. Do této uvařené směsi přidáme houby a necháme 10 hodin stát potom sterilujeme 10 minut při teplotě 80°C

Dobrou chuť Vám přeji :-)

8 komentářů:

  1. mama moja to maš zase nové zavárane huby ???? Já sa asi vážne presťahujem blízo Teba********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano prosím ale je to na jiný způsob Slávko..😂😂 no čekám Tě už máš sbalené kufry??

      Vymazat
  2. Ivetko,děkuji za recept.Mladí mají takové saláty hodně rádi,pokud se ještě manžel vypraví na houby,tak jim nějakou skleničku udělám.Musí to být ňamka a jsi opravdu moc pracovitá,vím,co to dá práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško nemáš zač, mě to ani nenapadlo i když tento recept na internetu nenajdeš :-) Neboj určitě houby ještě porostou jelikož přijde o víkendu pěkné teplo😂Děkuji za pochvalu tak lenivá nejsu to je pravda i když někdy mám i den co vůbec nic nedělám hihi.

      Vymazat
  3. Páni Ivetko. Ty jsi nezmar a tolik hub jsi už zavařila. aja je tedy vařím déle a také proplachuji studenou vodou, aby se odstranila. Nálevu dělám podobny a kupují si přípravek na okurky (Deko). Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😂😂Jaruško mnoho lidí to říká ani nevím po kom to mám možná po babičce :-) Tak já také steriluji déle u těch prvních 30 minut ale na tento recept je to jiné jelikož je máš 10 hodin pak namočené se zeleninou a pokud by jsi déle dělala ster. tak by z nich byla srač*** já mám tedy houby raději, když jsou trošilinku tvrdší a je mnoho druhů nálevů na houby já přidávám hořčičné semínko :-) Jinak moc děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  4. No jsi šikulka pracovitá, na co sahneš to Ti jde 💕🐿🌺🍁🍂🍀🍄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak moc díky za takovou pochvalu :) ♥🌻💐💓🌻💐💓

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼