Ivíček blog: Já vím už jsem s tím otravná ☻

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

26 října 2019

Já vím už jsem s tím otravná ☻




10 komentářů:

  1. Nejsi otravná Ivetko,je radost se dívatHezkou ne na ty houbičky a tvoji píli jak je zpracuješ.Hezkou neděli,máme pořád krásně sluníčko svítí jako v létě....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak moc děkuji Jindřiško,je to práce,ale mě to baví je to takový relax pro mne.Jinak bylo opravdu krásně celý den svítilo sluníčko.Bezva večer přeji♥ :)

      Vymazat
  2. Parádní košík, ale ten už bude až na příští rok asi? Jsi šikula Ivetko,hodně jsi pracovala, jó až se zima zeptá co jsi v létě a na podzim dělala, tak Ivetka, pracovala, Lenka se flákala hihihih 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Leni museli jsme ho vyzkoušet 😂😂 může se stát, že příští rok neporostou vím a znám to,chvilku jsem zašla jeden plech mám nakrájený😂😂Jo Lenka se fláká a já makám nemám čas ani jít na PC😂😂😂😂 jinak díky za pochvalu ale doktorce to nesmím říct jak pracuji😂😂tak pst☻

      Vymazat
  3. Zase jsi to všechno zpracovala. Obdivuji Tě. Naši byli včera a přinesli dva koše, ale hodně už jich nechali v lese suchých i červivých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já zase obdivuji Tebe a manžela co nachodíte kilometrů a ještě jste závislý na spoji opravdu smekám♥ Jinak já se pustila do čištění a krájení a moc červivé nejsou to se nám málo stávalo, škoda,že můj tatínek se těch žní nedožil on byl vášnivý houbař♥

      Vymazat
    2. Ono to čištění je fakt práce děsná, ale obdivuji Tě jak to zvládáš.Ten košík je fakt moc krásný a šikovný. Koukala jsem na ty naložené houbičky děláš je s cibulí a sádlem? Nebo jen podušené a zavaříš. Já jsem letos dávala jen do mrazáku podušené a pak s troškou sádla, ale bez soli.

      Vymazat
  4. Za tím je hodně práce,máš výdrž.Můj manžel neumí přitlouct ani hřebík,ale houby čistí a krájí jenom on.Aspoň s něčím pomůže,protože hrozně rád jí.

    OdpovědětVymazat
  5. Wau super ale super kolko ste toho našli v dobrom zavidim..a košiček je pekný....... ale tej prace teraz okolo toho********

    OdpovědětVymazat
  6. super že si tolko toho zavarala v zime si prídem zobrať 2 poháre-***********************

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼