Ivíček blog: Opět v lese ☻

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

24 října 2019

Opět v lese ☻





10 komentářů:

  1. To snad není možný takových hub.V Českém ráji už zase nerostou.Ve středu jsme byli na výletě v Besedických skalách a když jsme vylezli do lesa manžel koukal po houbách,že má chuť na bílou polévku z hub a tak jsme hledali a sotva našli pět hub.Víc jsme prostě nenašli a kvůli houbám jsme sešli z cesty a došli úplně jinam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi viď Jituš i my jsme byli překvapeni opravdu s tím jsme nepočítali asi jim teď spěje to počasí i ranní mlhy...jak ráda bych se podělila ale všichni jste tak daleko :-(

      Vymazat
  2. Tak to neni možne ještě tolik toho jste našli no to už budeš spokojená ha ha i na 2 roky nasušene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi to je viď Bětunko, však asi zase půjdeme haha...mám pěknou zásobu,ale podělím se :-)

      Vymazat
  3. wau Ivetka a čo ste mali škriatkov čo Vám ukazovali kde su huby??? No paráááda kolko ste ich nazbierali to ste mali radosť wau... Já ťa budem volať houbova víla *****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikoho neměli i když bylo mnoho houbařů Slávko :-) já se picnu směji se prý houbová víla to jsi mě dostala.😁😂🙈😁😂🙈

      Vymazat
  4. Týýýýýýýý jó to je hub a krásně zdravé, u nás moc nerostou. Budeš sušit, zavařovat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni opravdu zdravé i sametové až jsme se opravdu sami divili nasušené mám i zavařené, tyto jsem dnes zavařila bez láku budou dobré k pečenému masu k bramborům atd :)

      Vymazat
  5. Páni, to je zase hub. Já Tě obdivuji, že vydržíš stát u toho čištění. Mě hned chytnou záda a nevím, jak se u toho zkroutit. Trpím vždy jako zvíře. Čtyři hodiny u toho by mě zničily. No a pak to ještě zpracovat. Máš můj veliký obdiv. U nás je sucho. Včera jsme sice v lese pár hub viděli, ale nechali jsme je tam. Manžel už je nechce a já o ně taky moc nestojím. Máme trochu namrazených a usušených a to nám stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško díky, ale už jsem ti to psala já u toho nestojím ani bych hodinu stát nevydržela,já sedím u stolu mám v kuchyni velký stůl tak je to pohodička :)U nás je také sucho a vidíš rostou ale jak kde, já tedy nezamrazuji neměli by se a pokud ano, tak zpracované al nesmí být dlouho v mrazáku.Já tedy budu chodit dokud porostou houby se nikdy neztratí také jsme zažili rok že vůbec nebyli.Já jsem se i podělila dala zdr.sestře a mám pro dceru jelikož ona je miluje a letos nemá žádné.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴