Ivíček blog: Perník

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 října 2019

Perník


14 komentářů:

  1. IVETKO DĚLÁŠ CHUTĚ JA JSEM NA CHVILKU NAKUKLA STŘÍHÁME STROMEČKY NA ZÁHRADĚ TAK JSEM TO PODVÁŽELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduchý-rychlý-pouze jedno vejce Bětunko a je hodně vláčný však už z celého plechu mám tu dva kousky hihi..já dnes nic ze včerejška jsem KO, tak dnes jen oběd a budu se válet hihi.

      Vymazat
  2. Jsi šikula, dala bych si hned 🌺💞🌹🍁🍂🍀🍄

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně. Mňam...

    OdpovědětVymazat
  4. super odlož mi pridem a dám si s kávičkou********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pozdě☺ poslední jsem měla ke snídani hihi..není ale problém upeču :)

      Vymazat
  5. Ty mi čteš myšlenky Ivetko.Zítra přijdou děcka,tak jsem si říkala,že jim upeču perník.Tem tvů vypadá moc dobře....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a dej vědět jestli jsi pekla ten můj Jindřiško :)

      Vymazat
  6. Perník máme doma rádi.Je pátek,budeme slavit vnučky svátek a přemýšlím,co upeču.Možná dort.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé dortík bych si dala a určitě bude od tebe Jituško moc dobrý :)

      Vymazat
  7. Ivetko,je upečený,to budou děti mlaskat.Oni perník miluji.

    OdpovědětVymazat
  8. Snězený,moc chutnal....

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼