Ivíček blog: Tak dneškem to končí už houby nechci vidět :-)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 října 2019

Tak dneškem to končí už houby nechci vidět :-)






12 komentářů:

  1. No páráda už máš toho dost ne super šikulko ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi,hi už byli dost červivé ale hromada byla, já poslala mé zdravotní sestřičce i nasušené, když se o naší celou rodinu tak hezky stará♥

      Vymazat
  2. To jsou úplné žně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy , jsem zvědavá jaké budou příští rok hihi :))

      Vymazat
  3. Jejku, to je tedy zase hub. Jsme byli na Děčínském Sněžníku. Hub tam bylo plno, ale všechny jsme tam nechali pro houbaře. Měli jsme sice batohy, ale přenášení v batohu a pak ještě cesta vlakem, to by pro ně nebylo vhodné...TO víš, že "krvácelo srdíčko", ale někomu jinému tam jistě udělaly radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Jaruško,škoda že nůši jsi neměla :-( Určitě jste někomu jste velikou radost udělaly ☺

      Vymazat
  4. ahojky aj já chcéééééééééééém.....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná úroda,to se hodí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jasan houby se neztratí a také se i podělím :)

      Vymazat
  6. Ivetko,jsi pracovitá a líbí se mi,že se z toho nehroutíš.Slyším,že máš puštěnou muziku,já u takové práce poslouchám radio,kde hodně hrají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji Ti moc, no nehroutím až sama sobě se divím,asi je to tím že úplně vypnu i když jde mi to hodně pomalu to víš ta levá ruka mi opravdu chybí...poslouchám muziku ale některé melodie mě hodně vadí hihi..však víš proč..:)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴