Ivíček blog: cukroví

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

09 prosince 2019

cukroví






14 komentářů:

  1. Ty jo Ivetko,jsi dobrá,máš to hezké a lákavé.Hned bych si dala..🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej adresu Jindřiško pošlu ti krabičku..😄😂😁😋 Děkuji za pochvalu opravdu moc♥ ⛄🎄🔔😇❄

      Vymazat
  2. Ivetko no máš to moc hezké a hodně toho si šikulka já ještě nepečené udělám a kašlu na to nemám toho moc jenom co máme rádi..⛄🎄🔔⛄🎄🔔⛄🎄🔔tak hezké vánoce přeji a dobré chutnáni u cukroví..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško díky moc za takovou pochvalu, já koukala, že letos moc netvoříš ale chápu...já zase letos nepečené dělat nebudu jen kuličky..🎄🔔😇❄

      Vymazat
  3. Ivetko máš to moc krásné . Jsi úžasná kolik toho zvládáš. Máš to nádherně nazdobené. Já mám zatím sedm druhů, ale už mě berou záda a bez brufenu to nejde. Navíc mě od pádu pořád bolí naražená pravá ruka a tak při zpracovávání těsta trpím jako pes. Musím to zvládnout. Linecké se mi letos moc nepovedĺo. Asi zkusím ještě jiný recept a malé množství přidělám. no uvidím až to slepím. Máte s Bětuškou obě moc krásné cukrovíčko. Jste šikulka obě dvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško máš toho tedy už dost za krátkou dobu i ty jsi moc šikovná taky jinak opravdu díky za pochvalu, letos mnoha lidem se nedaří, já když to nejde uválet tak přes folii a pak to jde docela dobře:-)🎄🔔😇❄

      Vymazat
  4. Ivetko radost pohledět...ať Vám chutná a mějte se moc rády...příjemné predvánoční dny přeji:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji moc i za rodinu také děkuji...taktéž měj krásné pohodové předvánoční dny :-))🎄🔔😇❄

      Vymazat
  5. Ivetko,máš to moc krásné,je vidět,že si se zdobením vyhraješ.Také peču a ještě budu,ale já všechno v pohodě.Koukám u toho na filmy na Youtube a nebo si pouštím písničky a jde mi to od ruky.Žádný stres.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško díky moc...no já s tím zdobením to je problém jelikož zdobím pravou rukou a není to jak já bych si přála,ale snažím se i já stres u toho nemám mě to uklidňuje hihi..většinou poslouchám písničky hlavně české vánoční :-)🎄🔔😇❄

      Vymazat
  6. Božinku tak to si zase toho vela napiekla...já milujem indianky...prídem na ne.....................obdivujem ťa kolko toho dokážeš spraviť**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a kolikrát jsem psala přijeď a bude všechno Slávinko :-))🎄🔔😇❄

      Vymazat
  7. Nádherné cukrovíčko, jsi šikula ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji opravdu moc...♥♥♥Ty jsi zase šikovná na vánočky♥♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼