Ivíček blog: Marokánky :)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

10 prosince 2019

Marokánky :)



12 komentářů:

  1. ivetko ty ještě pečeš máš málo ha ha ale jenom napeč rodince také ještě budu dělat nepečené hezký večer ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám málo Bětuško hihi...ještě jeden druh upeču a končím to slibuji :-)))pěkný večer přeji.

      Vymazat
  2. Máš je zase moc pěkné. Já budu pokračovat zítra. Záda si dnes trochu odpočinula a tak se snad zase do toho pustím. Je ještě 14 dní času a tak na nepečené nemusím spěchat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc...já nepečené dělám tři dny před štědrým dnem,ale letos na to kácím :-)

      Vymazat
  3. Máš je krásné Ivetko.

    OdpovědětVymazat
  4. Velkovýroba v plném proudu, super ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi,hi Leni jako každý rok však mě znáš...😵😂😂😵😂😂

      Vymazat
  5. vyzerajú dobre a sú veľmi chutné.... ďakujem**************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky a jsem opravdu ráda, že chutná..jééé to budeme tlustý na tři prsty 😂😂😂😂

      Vymazat
  6. Opět mňamka....jsi včelička Ivetkooo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se Irenko, jen pomalá včelička 😂😄😆

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴