Ivíček blog: Kokosová roláda za studena

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

12 prosince 2019

Kokosová roláda za studena



14 komentářů:

  1. Nádherná roláda Ivetko...přeji dobré chutnání....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Irenko,ale chutnat se bude až o vánocích hihi :-)

      Vymazat
  2. Tu jsem kdysi taky ddokudla dokud byli kluci doma. Manžel ale kokos nerad a já s mými zuby už bych s ní měla problémy. Máš ji krásnou a jsi fakt šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas ten mobil...dělala...

      Vymazat
    2. Já jí dělala poprvé,ale Jaruško to není vůbec tvrdé jako prodávají na krámě kokos..je vláčná a měkká tak by jsi jí ukousala my ty zuby taky nemáme už tak pevné :)))hlavně jsem jí udělala jelikož děti se na ní těší kokos milují:) Děkuji za pochválení.

      Vymazat
    3. Já vím, že ne, ale kokos leze pod náhradu ...stejně jako oříšky. Dokud člověk nemá zubní náhradu, tak je to o něčem jiném...Nepomáhá ani Corega, stejně se to tam dostane a pak to dře...Co nadělám...

      Vymazat
    4. Já vím jak to máš jen jsem podotkla že není tvrdá ono i hovězí zalézá mezi zuby půl hodiny ho jíš a 5 hodin vytahuješ párátkem..😅😆😂😁😁😋😋😋

      Vymazat
  3. Ivetko,vy budete mít dobrot.Roládu znám je dobrá,ale Jarča asi dělala něco jiného,tahle je měkoučká.Ještě,že my ty problémy nemáme.Můj manžel sní všechno,co je sladké,ale dělá problémy u jiného jídla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, dělala jsem také měkkou, ale teď to hold leze pod náhradu a dře. A manžel kokos nerad a já to kvůli sobě dělat nebudu. Devět druhů cukroví, které mám už hotové, na ztloustnutí úplně stačí. Pak jdou ta kila špatně dolů...

      Vymazat
    2. To budeme mít letos dobrot, já mám ráda sladké ale jak se znám o svátcích si ho nevšimnu a až nebude budu hledat hihi...já se Jíťo hlavně těším na salát i kapříka to si opravdu vychutnám😋😋😋

      Vymazat
  4. Parádní roláda, no vytvořila jsi hodně dobrůtek 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Leni a opravdu je výborná však mladší dcera se těší :-)))

      Vymazat
  5. Ivetko tak to máš zase všechno super tolik dobrot kdo to všechno sní máš to nádherné *********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsem se zbláznila,ale manžel nakoupil mnoho másel ha ha,neboj sní se to,hodně rozdám,mám kámošky, které nepečou :-)⛄🎄🔔😇❄

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼