Ivíček blog: Zkoušela jsem doupravit perníčky hihi...kácím na to 😵😂😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

11 prosince 2019

Zkoušela jsem doupravit perníčky hihi...kácím na to 😵😂😂

Perníčky a kakaové dortíčky

14 komentářů:

  1. ahojky Ivetka wau zase niečo nové napečené... díky za koláčiky prišli v poriadku a sú dobre a tie indianky nemajú chybu už som ich aj zjedla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávinko, jéééééé tak to jsem ráda,že došlo vše v pořádku :-)Já ještě pošlu jen co dodělám co ještě mám...zabiju tě hihi nechej něco na štědrý den ☻ Tak já ti indiánky ještě pošlu :-)

      Vymazat
  2. Ivetka díky:. posielam email...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mejlík jsem přečetla až teď makala jsem hihi...jasan a souhlas to dojde Slávko:-)

      Vymazat
  3. Ivetko, ty jsi teď ve znamení pečení zdobení, jsi šikula 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leničko právě že mi to nešlo přesto opravdu moc moc díky :-)

      Vymazat
  4. Ivetko no už nepeč máš toho dost odpočin si a zdobeni kašli šak se to sni i tak ne hezký den popřeji já jdu dnes ke kamarádce máme tam zase vánoční posezeni tak už jdu na oběd kolem v12 hod jsme 3 kamošky tak se tak vždy setkávame řada je ted na Pavlu tak se už těšim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško neboj už mě zbývají jen kuličky a laskonky jinak slibuji končím hihi...však jsem říkala na výstavu to nedám a stejně se to sežere hihi:-) já vím a je to fajn já dnes byla ráno u sousedky onemocněla je to špatné :-(

      Vymazat
  5. Ivetko super...ty jsi kouzelnička i cukrářkaaaa......1*

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Ivetko ty jedeš. Kolik už máš druhů? Já jsem dnes zkoušela recept od Jindřišky na Išelske dortíčky, ale nějak se mi nepovedly...Vůbec mě to pečení letos nejde. Při tom mám tu drahou mouku Babiččina volba křehké a peču z másla, a stejně je to těsto hrozné.Navíc mě bolí ta naražená pravá ruka a špatně se mi všechno zpracovává. Kupovat robota kvůli pečení na Vánoce se mi nechce a ručně mi to letos fakt dává zabrat. No a jak to nejde, tak to ani nebaví. Měj krasny den a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško letos 15 druhů...😂😄😆 Já ti to psala nekupuj babiččinu mouku nejsi jediná mě také mnoho nešlo a věřím že to dělá ta mouka však jsem ponaučená a budu péct jako dřív z obyčejné mouky a z Hery nebo Stelly.Nedivím se ti já letos si zadělávala v domácí pekárně robota nepoužila...měj se taky hezky hlavně v klidu :-)

      Vymazat
  7. Ivetko,máš to krásně nazdobené,mně se to moc líbí.Já už také dopekla.Ještě potom v týdnu vánočky pro nás a dceru.Na víkend vyrovnám cukroví na mísu a nafotím,abych nebyla jako jedna známá.Ta už mi před měsícem psala,že má 22 druhů cukroví a teď jsem v týdnu potkala její dceru a ta mně povídá,že máma už asi pět let cukroví nepeče.To je ta virtualita.Někdo toho napovídá,tak já to raději nafotím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji za pochvalu a opravdu se těším na to Tvé cukroví:-) No tak to je opravdu síla a jak píšeš je to virtuální svět,ale to nepochopím...kdyby tě ta dotyčná potkala věř raději by šla kanálem 😅😆😂😁😁

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴