Ivíček blog: Zkusila jsem ručně ušít roušku.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

28 března 2020

Zkusila jsem ručně ušít roušku.

 Stehy nemám úhledné,ale důležité je že mě rouška ochrání.
 po pěti dnech mám roušku hotovou :-)

14 komentářů:

  1. Jsi dobrá Ivetko, že jsi se pustila ručně do šití, byla to makačka viď? Buď na sebe pyšná, že jsi to dokázala. Prima víkend ve zdraví 💞🌹🌼💞🌹🌼💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leničko, tak děkuji a s libuji že tedy pyšná na sebe budu hihi..je to makačka hlavně to že nemám cit ale poradila jsem si :-)Prima víkend i Tobě a hlavně to zdravíčko moc přeji.

      Vymazat
  2. Jsi šikovná Ivetko.Je to pracné v rukách šít.Já také pořád šiji,už to ani nepočítám.Hlavně se opatruj,snad se dočkáme že zas bude tak jak má být.Těšily jsme se na jaro a máme ho přes okno.Aspoň ,že mi lítají pořád sýkorky na okno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji moc, jo jaro máme ale jak píšeš pouze za oknem a jak mě to štve.Tak snad se dočkáme že bude zase dobře, já tomu věřím, je fajn že také šiješ.

      Vymazat
  3. Ivetko,tak to se skláním.Nejhorší muselo být našívání pásků,to jsi musela mít prsty rozpíchané.Máš ji moc pěknou.Já jich dnes odpoledne ušila deset.Na stroji to jde rychle.Tentokrát podle střihu z Youtube.Staví se pro ně dcera,něco má asi pro sebe a rodinu na výměnu a zbytek dá potřebným.Budu zase šít.Hlavně ať je to už za námi a šijeme si letní šatičky.Opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji opravdu moc, jo to našívání pásků to je opravdu až o nervy,ale zvládám to i když prsty mám opravdu rozpíchané hi,hi no celkem mě to baví také jsem dělala podle videa na youtube :)

      Vymazat
  4. Milá Ivetko jsi báječná a šikovná a že jsi se pustila do šití roušky a to ručně(nabítka pořád platí)...taky jsem moc ráda že jsem Tě slyšela ...je to super(MÁŠ PŘÍJEMNÝ HLAS...I PODLE HLASU SE POZNÁ JAKÝ JE ČLOVĚK...to není z mé hlavy)
    Ivetko opatrujte se a přeji klidnou neděli a nejen neděli..............

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak díky Irenko taktéž, no hlas je z mobilu celkem jiný než ho mám.Já vím jsi hodná a moc díky za nabídku :-)

      Vymazat
  5. Ivetko, jsi moc šikovna, že jsi roušku ušila, máš ji moc hezkou,přeji Ti hezkou neděli, a hlavně aby už to vše zkončilo, dneska je hezky a my sedíme doma.Měj hezky zbtek neděle a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko také Ti moc děkuji,máme hezké počasí ale nikam já rozhodně nechodím jen na balkón tak snad se to už jen bude vše zlepšovat.

      Vymazat
  6. Tedy Ivetko, ty jsi fakt úžasná. Klobouk dolů. Já jsem jich také několik ušila, ale na stroji. Nakonec jsem místo pásek dávala do tec tunýlků na okraji gumu. To se ale dá pak prát jen na 60°C protože při vyvářce by se asi brzy rozpadla. Ale je jen prortažená tak se snadno nahradí novou. Jinak u nás ve městě prý rozdávali roušky vietnamci zdarma. Ale my na střídání máme a další není z čeho šít. Galanterie tady jsou zavřené obě dvě a tak ani není kde nakoupit látky.Hlavně se opatrujte. Už aby ten virus zmizel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško milá opravdu moc děkuji za takové pochválení, potěšila jsi mne..já stroj půjčila dceři také šije,možná bych to zvládla na stroji asi se podceňuji hi,hi..já zkoušela také na gumičku hlavně manžel chce že je to lepší ale nemám materiál doma vše jsem vyházela možná je něco ve sklepě.

      Vymazat
  7. Ivetko tak to jsi moc šikovna že to zvládaš ručně je to náročné teda ale kláním se Ti máš to super no ja co jsem něco našla startší látky tak jsem ušila ale to víš nejdu do města a u nás nejde kopit látku tak aspon pro nás jsem něco ušila ..Opatruj se a aby to všechno skončilo *******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji za pochvalu, v ruce je to opravdu pracné já dělám jednu roušku i tři dny, také už toho materiálu moc nemám a nechci posílat muže aby stál někde frontu v galerce u nás na vsi nemáme.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴