Ivíček blog: Roušky

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

03 dubna 2020

Roušky

Zdravím děvčata, tak jsem ušila ještě pár roušek pro manžela a syna.







13 komentářů:

  1. Ivetko no ty teda jedeš šikovna si ještě ručně to bych se na to vykašlala ale ty to nevdzala moc hezké a jak to máš kombinované super ***********************************1111111111111111111

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko děkuji moc :-) jo jedu celkem mě to i baví,muž chodí pracovat, tak aby mohl střídat..to kombinované si vzal syn měl radost ještě bych mu chtěla udělat s logem kola ale nevím kde mám bavlnky možná jsou ve sklepě hi,hi :-)

      Vymazat
  2. Ivetko,smekám před tebou.Je vidět,že jsi neúnavná a trpělivá.Máš to krásné a pěkným stehem ušité.Muselo ti to dát práci.Já mám roušku na stroji za chvíli,ale asi,kdyby bylo potřeba šila bych také snad v ruce.Šiju pořád,ale jenom tolik,kolik dcera potřebuje pro lidi,většinou jsou to staří lidé,tak,aby měli každý aspoň tři na výměnu.
    Jsi šikovná a obětavá.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, tak Ti opravdu velmi děkuji, šiji zadním stehem občas kde se třepí tak entlovacím stehem já hodně dřív vyšívala, tak si alespoň pamatuji.Kdybych měla materiál ušila bych moc ráda pro starší lidiček,ale bylo by mě asi i trapně když jsou ručně šité.Já jsem hodně trpělivá ale i vztekat se také umím si nemysli hi,hi.Ještě jednou díky a měj krásnou dobrou noc.

      Vymazat
  3. Týýý jó Ivetko, super. No dalo Ti to asi fušku v ruce, ale máš je pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc také díky, tak to víš fuška to je hlavně ty okraje to mi dává zabrat špendlím i na 5x :-))Těší mě že se líbí:-)

      Vymazat
  4. Ivetko i v šití ručně jsi kouzelnička....opatrujte se a věřme že to vše brzo vyhasne........

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Ivetko máš můj velký obdiv. Máš je nádherné. Ono prošít tu s látku,když je pak několik vrstev, to není žádná legrace. Z toho pěkně bolí prsty. Jsi úžasná. Hlavně se všichni držte a opatrujte se. Už aby ten hnusný virus zmizel!!!! a mohli jsme se vrátit do normálního života.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji Ti moc za takovou poklonu, jinak máš pravdu prošít více vrstev je hodně těžké no kdyby to šlo nahrát jak šiji smála by ses jehlu opírám o stůl :-)) už jsem jich dost zohýbala ale mám jich dost,prsty bolí mám je i propíchané ale jak jsem psala je to pro mne i relax a hlavně nepřemýšlím co se vše kolem nás děje :-(Také si přeji aby už to zmizelo a jít ven projít se bez roušky jen musíme vydržet!!!

      Vymazat
  6. Ivetko smekám ,krásně jsi to udělala.Bez šicího stroje.Já jsem ušila hodně roušek,dokonce i paní doktorce a její sestřičce.Tento týden nám dávalo město do schránek roušky.Tak jsme tam dostali každý 2.No už ať je líp.Opatrujte všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško taktéž moc děkuji za pochvalu.Já také smekám že šiješ i pro ty kteří to potřebují asi řeknu dceři aby mi stroj vrátila a zkusím šít jen nevím jestli to zvládnu.Dcera šije také ne pro sebe.Opatrujte se všichni jste fajn kámošky!!!♥

      Vymazat
  7. Ivet dolu klobúk.... máš pevné nervy takto to ušiť ručne já na to teda nemám trpezlivosť.... si moc šikovná*************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko děkuji moc, no co jiného dělat když nemůžeme nikam jít ani dceru a hlavně vnoučka navštívit...jinak díky opravdu moc:-)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴