Ivíček blog: Letošní první úlovek.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

11 září 2020

Letošní první úlovek.

 V lese bylo moc krásně, jen fotky nemám bohužel čisté ale pochlubit jsem se musela.
 Celkem pěkný úlovek i pár praváčků  jsme s manželem přinesli .
 S čištěním jsem si tedy dala:-)
 Svezl se s námi i méďa tak trochu přerostlý 😁 😂
Jinak jsme normální rodina toho medvěda dal kolega v práci mému manželovi do auta, když si šel pro pití manžel si říkal kdo mu sedí v autě? Tak máme nového člena naší rodiny 😁 😂
Musela jsem se s Vámi podělit je fajn,že muž má takového kolegu,který hodně vtipkuje,člověk se přeci musí těšit do práce hlavně v této hnusné dnešní době.
Zdravím Vás kamarádky, přeji krásný sluníčkový víkend i další dny a doufám, že jsem Vám trošku pobavila.MVR.

17 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné úlovky, tolik hříbků! :) A ten vtípek s medvídkem se povedl, je krásný :) Přeji ti příjemné prožití víkendu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentík i Tobě přeji krásné dny milá Eliss.💐😉 😘

      Vymazat
  2. Ivetko nádhera....úlovek super a procházka byla určitě též nádherná...tak to bude smaženice nebo houbové řízečky?
    Méďa je opravdu cvalda....je moc hezké že má super kolegu...přeji Vám od srdce příjemný víkend:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko bylo fajn aj radost jsem měla, jen dom jsem přišla úplně vyřízená to víš ta moje chůze musím hodně pomalu no nemá to manžel se mnou jednoduché,ale je trpělivý já jsem ráda,že mě vytáhne hihi..Přeji krásné slunné dny opatruj se a moc děkuji za vše..💐😉 😘 řízečky i smaženice bude,ale jím je jenom já :-))

      Vymazat
  3. Týýý jó Ivetko, parádní úlověk. Hodně jste našli s manželem houbiček a i hříbky. Ten medvěd je parádní,to je dobře. Mít prima kolegu v práci je výhra v dnešní hektické době. Hezký víkend 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Leni, však jsem měla radost hlavně z těch smrkových hřibů už po dva roky jsme je neviděli :-))Prima dny Ti přeji a moc děkuji.💐😉 😘

      Vymazat
  4. Ivet tak to ste nazbierali dosť... tešim sa ked prídem na kapustnicu....a maco je super alarm..1***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela dost, tak snad ještě vyrazíme Slávko, jasan klidně přijeď ale asi kvůli virusu tě nepustí :-(Medvěd je super no nevím kam s ním hihi..Děkuji jinak moc💐😉 😘

      Vymazat
  5. Ivetko nádherááááááááááááááááá to teda jste hodně toho nasbírali uplně závidím ale vdobrem tu smaženici bych si dala chystám se po neděli s vnučkou a s dětma do lesa tak uvidim co najdu já sem na to slepá ha ha zdravím Ivetko ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji a vím jak to myslíš, no však věřím že nasbíráte jako loni a pak já budu v dobrém závidět :-))já su slepá na blízko brýle si do lesa neberu,tak je vyhlížím zdáli přála bych aby jsi viděla na jakou dálku houby vidím :-)))Děkuji moc..💐😉 😘

      Vymazat
  6. Hi hi také jsme měli tak obrovské ho mędvěda.Mūj syn ho dostal k vánocům když mu byli 2 roky.A hrozně se ho bál.Ten náš byl ještě plněn hoblinami.Hříbku jste našli hodně.Zase budeš mít zásobu.Mňam....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím čím je nacpaný,ale kam s ním??Optáme se dcery ale pochybuji...asi s námi bude výletovat a sousedé si budou smět zase o něčem povídat budou si klepat i na hlavu hihi..Houby jsou stále třeba však syn už říká to zase bude smrad po celém bytě chi,chi..díky pěkně Jindřiškoooo 💐😉 😘

      Vymazat
  7. Ivetko,úlovek je to úžasný,ale ty práce.My na houbách ještě nebyli a asi nepůjdem,ale pořád suším a nemáme jediné jídlo bez hub.Nejdříve nás zásobovala dcera a teď mi syn každé ráno,když přiveze psa na hlídání tak i mísu hub.Jeho přítelkyně bydlí u lesa.Pořád krájím na sušení.Ještě,že jsme loni koupili sušičku.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práce to je máš pravdu Jituško,tak uvidíš třeba půjdete,ale je fajn že houby dostáváš oni opravdu se neztratí nasušené hlavně vydrží já do mrazáku moc nedávám jelikož tam nesmí být dlouho.Však jsem loni Ti říkala, že ta sušička je výborná věc a je dobře že sis jí koupila můžeš v ní sušit cokoliv :-)Tak moc děkuji, že na mě nezapomínáš i zde zajít, krásný den přeji. 💐😉 😘

      Vymazat
  8. Hezké fotky a pořádně práce s houbami. Jsem tu už potřetí...Vůbec ti tu práci s nimi nezávidím. Taky musím houby, ale normálně na sítích a smrdí mi celý byt. Už nechci houby ani vidět...Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravuji...suším houby na sítích. Sušičku nemám. Mohu sice sušit v troubě, ale jde to taky pomalu a když je hub hodně tak to taky trvá...a smrad je z nich v bytě taky.


      Vymazat
    2. Děkuji moc, práce to je víme:-)smrad v bytě také, ale já pak udělám průvan a zapálím voňavé svíčky hlavně že mám zásoby už jsem několikrát psala já houby i nakládám pak se podělím s dcerkou, na houby budu chodit dokud porostou :-)Hezký večer.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴