Ivíček blog: Dnešní 3 1/5 hodinová maratónová procházka v lese 😁 😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 září 2020

Dnešní 3 1/5 hodinová maratónová procházka v lese 😁 😂

 V lese bylo plno houbařů i sucho je, není to velká sláva tak lepší než  drátem do oka 😁 😂Alespoň jsem byla na čerstvém vzduchu i když nožičky mě pěkně bolí 😁 😂


Hezký víkend všem přeji ♥


21 komentářů:

  1. Ahojky Ivetko, ale přesto jste byli úspěsní. Krásné houbičky 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji moc,ale jo hlavně dva praváčky jsem našla z těch jsem měla radost je to nejchutnější houba.🌼💕🌸🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Náhodou, máš moc pěkné úlovky! To bude skvělá smaženice nebo řízky :) Procházka na čerstvém vzduchu je vždy fajn, člověku se krásně vyčistí hlava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak Ti díky milá Eliss, jinak naprosto s Tebou souhlasím v lese je opravdu fajn :-)🌼💕🌸🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Tedy, to jste toho zase nasbírali. Nám ta taška hub, co jsme přinesli minulý týden plně stačí na celý rok a další už ani nechceme. Navíc už je tu sucho a houby už tu zase nerostou. Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem jo ale jsme zvyklí na plné koše hihi..no já tu tvoji tašku neviděla tak nemůžu posoudit to my budeme chodit sbírat dokud budou i kdybych měla plný sklep já je prostě miluji :-)🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Ivetko paráda...já si myslím že jich dost...i smaženice bude...nějaký řízeček také i sušit budeš,že?
    A tam v lese muselo být také krásně...pokuď Tě nehonil někdo😀
    Ivetko díky za pokec...bylo fajn...těším se zas někdy...👌🏽

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko smaženice byla i pod maso jsem dala a představ si aj syn ochutnal moc mu chutnalo já ho nakonec naučím jíst houby hihi..řízečky můžu ve velkém :-) Neboj nikdo mě nehonil ani manžel haha.Já díky za pokec doufám že jsem Tě nenakazila :-)🌼💕🌸🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Ivetko no máš toho hodně šikulka já dostavam od sousedu oni chodi každy den ha ha nemusim ja ..

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujeme Bětuško, jéééééé to je fajn že se sousedi podělí i já to také tak dělám my nosíme houby i zdravotní sestřičce když se hezky o mě stará a ona je vždy ráda :-)🌼💕🌸🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  7. Bože aj ja chcem hríby....Ivet závidim v dobrom bože taka praženica až sa mi slinky tečú....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím jak to myslíš Slávko, však jsem tepelně zpracovala a schovala pro Tebe pak jen přidáš vaja:-)🌼💕🌸🌼💕🌸

      Vymazat
  8. To se budete mít,tolik houbiček.Já jich mám díky synovi už také hodně nasušených,budou se hodit.Dávám je skoro do všeho.Ivetko,to jste nachodili hodně km,já mám na mobilu aplikaci,ale zapomínám zapnout,ono mě to zase tolik nezajímá,ale tentokrát jsem ji zapla a našlapali jsme skoro 12 km.V lese to člověk nevnímá,ale po rovné silnici bych to jít nechtěla.Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo já to Jituš říkám stále houbiček není nikdy dost i hodí se do všeho hlavně pravá bramboračka bez hub není ono.Já tu aplikaci v mobilu nemám ani nevím jestli bych jí uměla si stáhnout do mobilu ale zajímalo by mě kolik člověk nachodí .-)Měj krásné dny i když nám pěkně prší alespoň porostou houby hihi♥🌼💕🌸🌼💕🌸

      Vymazat
  9. Já byla naposledy v lese na houby loni s rodiči. Odnesli jsme si plný košík a krásně jsme se i s našimi pejsky prošli.
    Hezký víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu :-)Tak to je fajn, že i pejsci se prošli jelikož v lese je nejlíp obzvlášť když je plný košík hub ☺ Hezký večer přeji.

      Vymazat
  10. Anonymní27 září

    Fredy Kruger

    " Rodino ... slyšte ! jdu na houby !!"

    " Kluku ! né bys tam zabloudil !"
    ( dědek řve ): " Zvolna jdi, kolem se dívej,
    jen houby, které jsou pod papírem
    nad těmi ani nepostůj !

    .... Varuji tě ! je ignoruj !!
    říkám, je ignoruj !!! ... protože "......

    šeptá si Zdenál : " Dědek lže !
    ... bulíka na nos mi navěší !
    Ty pod papírem jsou nejlepší !

    ... jááá... je tam nechám, on popadne hrábě
    on celý pak košík jich nahrabe bábě
    a já se pak budu na to jen dívat ?"

    Hoch popadl košík a pilně již zbíral !
    hovoří : " Hlavně ty tlustý,
    našemu dědku ku zlosti !"

    Je doma s košíkem ! těch jich tam !!

    Matka však houby ty, odmítá !!

    Když houby hoch nasypal do kastrolu,
    matka je z plotny hned shodila dolů !
    rozčilena je, hovoříc poté :

    ... " Sám si je smaž a sněz ! idiote !!"

    Zdenál smaží !!
    řve : " To víte, že joó !!!

    ... pak hltavě jí !
    ... a ostatní blejou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy vy máte ale talent.. 😁 😁 😂 😂

      Vymazat
  11. Ahoj Ivet, tady Magicmax / Vít,

    já tě několik let komentuji a jsem rád, že teď jsem prostřednictvím článku zjistil i něco více o tobě! :) Já rád zjistil, že houbaříš. :) Já také, když jsem na návštěve u strejdy, co bydlí vedle lesa. Ale moc mi to nejde. Já našel za život asi 4 jedlé. :D Oproti mě jste mistři světa. :D Měj se v této době ozvlášt hodně fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééééééééééééé tak teď z mého smutku mám velikánskou radost!!! Já myslela, že už jsi na mě Vítku zapomněl stále vzpomínám i chybí mi tvá písmenka 😢jinak máš pravdu je šílená doba snad bude líp no musíme věřit!!!Tak příští rok přijeď a půjdeme spolu na houby Hmmmmmm??❣️(◕‿◕)Opatruj se a milionkrát díky ;-*

      Vymazat
    2. No ještě ráda jsem rybařila(◕‿◕)ale to je pryč! Bohužel po té mé mrtvičné v lévé ruce mi chybí sval😢

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴