Ivíček blog: Opět v lese

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

29 října 2020

Opět v lese


 Dnes jsme si s manželem vyšli na hodinovou procházku kousek od naší vsi do lesa a ejhle už i u nás rostou 😁😂

16 komentářů:

  1. JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ kde na to chodiš u nás nic super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško tentokráte jsme zašli u nás kousek za vesničkou střediskovou škoda ,že jsem měli sebou menší košíky😁😂

      Vymazat
  2. To je paráda Ivetko, procházka a ještě přineseš oběd, prima den ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni, oběd pouze pro sebe 😁😂 muž se synem houby nemusí,ale starší dcera by si dala :-) mladší dcerka ta vůbec ani se na ně nepodívá😁😂

      Vymazat
  3. Páni, to je úlovek. Já jsem byla v lese v sobotu a viděla jen muchomůrky. Nic k jídlu. Ale šla jsem jen po cestách. Navíc tady je hlavně v noci dost chladno. Hodně jste tedy našli. No čistit a zpracovávat bych to tedy nechtěla. Mám dost z toho, co jsme našli 11. září na Jedlové. To jsme měli plnou velkou tašku a mám naloženo, nasušeno na kolik let dopředu. My tase houby tolik nemusíme. Vlastně dnes jsme měli v bramboračce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je tepleji než-li u vás, ale jakmile na horách se ochladí tak už máme zimu :-) to čištění je hodně pracné hlavně mě to trvá s tou mojí nemoci alespoň procvičuji levačku😁😂no škoda,že jsi tu plnou tašku nefotila měla by ses i ty pochlubit není to vytahování:-)Mnamm bramboračku miluji.

      Vymazat
  4. Ivetko,to je zase hub.Je vlhko a tak rostou.To bude dobrot z hub.Ty se mohou využít v každém jídle.Já se těším na vánoce na houbovník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško to máš pravdu já je můžu v každém jídle😁😂však letos budu z hub asi péct cukroví😁😂bohužel nikdo nemá vořechy :-( já z loňska jsem je skoro všechny spotřebovala což mě teď docela štve na krámě jsou šíleně drahé :-(

      Vymazat
  5. jupííííí Ivet to je hub... wau tak mi odlož prídem si po ne..mám radasť aj za teba že sa Vám takto darilo**********************pozdravujem manžela*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Slávi manželovi vzkážu, tak přijeď test máš tak tě snad pustí😁😂

      Vymazat
  6. Tak přece jste kolovali v lese a krásné úlovky máte....moc hezký pohled....tak přeji dobré chutnánííí Ivetkooo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko aj včera 😁😂 ale myslím že naposledy proto jsme jeli až na Výšinku jelikož je tam opravdu klid♥díky moc;-)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴