Ivíček blog: 😊

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 července 2021

😊


10 komentářů:

  1. Moc pěkné orchidejky Ivetko. Tak ať ti krásně rostou a dělají velikou radost. Měj krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Ivetko, tak odhaduji, že jsou to nové úlovky do sbírky, krásnééééééééé ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, ano jsou nové tu Miltonias mám tři týdny měli je v Globusu v akci za 180 i když vím je to náročná Orchidejka a tu barevnou mi koupil minulý týden manžel jelikož jsem o ní stále básnila😂 🤣

      Vymazat
    2. Je náročnější to je pravda ale u Tebe nemám strach ty to zvládneš ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. 😂 🤣 jé tak děkuji Leničko, no já ti holka nevím jestli mi neumře...zjistila jsem, že má se používat jiné hnojivo, ale mám koupenou takovou kokosovou kostku a snad jí by to mělo vyhovovat určitě do dózy ji dávat nebudu abych jí tím nezabila 😂 🤣Kdoví možná přijdu k tobě v mejlíku na radu.❣️(◕‿◕)

      Vymazat
  3. Ivetko,tak to máš další orchidejky do sbírky.Jsou krásné.Kdybych je měla kam dát,tak si také koupím další.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji moc, ale vždycky se najde pro ně místo nemusíš je mít na okně mě se také všechny nevejdou, tak je mám i na komodě i pod televizí 😂 🤣

      Vymazat
  4. Vít Hrbáček (Magicmax)06 srpna

    Je dobře, že sis udělala radost a pořídila sis i něco hezkého pro sebe. Taky chodíme do Globusu, dokonce právě teď tam nakupuje zbytek mojí rodiny. Já jako správný nemocný, bych měl zůstat doma.

    Jednou člověk, který se živý tím, že má společnost zaměřenou také na natáčení videí, Czech Social Production, mi řekl, že když fotím něco proti světlu, tak potom je ta hlavní věc taková temnější, takže lepší je ta první fotka. Ta druhá jde vidět, že je proti světlu, tak bych jí neměl chválit, ale přesto mi pocitově se líbí. Má takový temný osobitý styl. Něco jako ve strašidelném domě. Mám rád Prater a mnoho atrakcí v něm. Včera jsme se s bratrem dívali na amaterská videa z tohoto zábavního parku, když je tak obtížně dnes cestovat do zahraničí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si musí občas dělat radost obzvlášť v této hrozné době. Také jezdíme do Globusu ale až do Pardubic v Hradci nemáme, hlavně se tam skvěle nakupuje. S tím focením máš pravdu to už jsem také zjistila a já myslela, že mám špatný mobil hihi jinak neboj u nás nestraší...cestovat je obtížné naprosto souhlasím, tak snad příště někam vycestuješ :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼