Ivíček blog: Rozkládací lavice

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 července 2021

Rozkládací lavice

 Zde se můžete kouknout na video

https://www.youtube.com/watch?v=rK4dZURnylE








Když budu sama na zahrádce, tak stůl si sklopím na pěknou lavičku, já to vidím prvně a nevěřila jsem tomu co se dá vyrobit.
To koukáte jak jsme ale šikovní .😏




Tomášek moc rád pomáhá😊

Práce dokončena 👌👍👏

8 komentářů:

  1. Ivetko,je neskutečně šikovný asi také proto,že má takového pomocníka.Lavice je moc pěkná,znám ji mají ji v některých restauracích na zahrádkách.Tak to budeš mít moc krásné posezení.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, já je znám také ale ne takto, že se dá sklopit a je z toho pěkná lavička :-)Zeťák přijede v pátek tak mu vzkážu pochvaly 😘❣️

      Vymazat
  2. Máš Ivetko moc šikovného zetě a ta konečná úprava je dokonalá. Moc krásná sestava. Super odvedená práce. Je to opravdová krása. tak si tuto nádheru užívejte hlavně ve zdraví při společném rodinném posezení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji za všechny v pátek zeťovi vše vzkážu, jinak se moc opatruj a užívej si s mužem léto a bájo výlety.😘❣️

      Vymazat
  3. To je pecka Ivetko, nádherné. Manžel dcery je šikula. Je vidět, že umí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, také velmi pěkně díky, on opravdu umí na co si vzpomeneš, dělal teď pro známého vinotéku:-)😘❣️

      Vymazat
  4. Vít Hrbáček (Magicmax)06 srpna

    Tohle je skvělé. Máte se oba čím chlubit. Já bych něco takového nezvládl a do teď jsem ani neznal někoho o kom bych věděl, že ano. Ivet, máš výjimečně šikovného zeťáka. Já málem třikrát napsal manžela. �� A hlavně je hezké, že něco takového udělal pro rodinu. Nejen pro obživu ale dokonce i rodinu. Máte se dobře, že ho v rodině máte. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítku moc díky za zeťáka, jinak i můj manžel je šikovný jen na jinou práci dokáže všechno opravit :-) Však jsme rádi, že ho máme jen bohužel bydlí od nás daleko, tak se často nevídáme.Děkuji moc za návštěvu i komentáře.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴