Ivíček blog: Gloxinie

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

23 srpna 2021

Gloxinie








 

12 komentářů:

  1. Ivetko, ty gloxinie jsou nádherné ! Opravdu sametová krása...Já bych brala tu první, jsem růžovka. Jsou náročné na pěstování ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, díky za pochvalu i za návštěvu milou. Náročné vůbec nejsou jen opatrně se zálivkou nesmí se přelít jinak zahynou :-)

      Vymazat
  2. Ivetko to je dokonalá pastva pro oči. Nádherné květy a krásně to máš naaranžované i nafocené. Mně se líbí všechny barvy. Každá je jinak nádherná. Měj se moc krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško mnohokrát děkuji, potěšila jsi mne moc těší mě že se líbí všechny..měj se krásně a hlavně zdravíčko,

      Vymazat
  3. Ivetko,to je nádhera.Ta fialová je úžasná.Mně doma nic nekvete.Pořád něco přesazuju a množím a doufám,že se dočkám taky květů.Tuhle kytičku nemám.Teď jsem rozsazovala bromelii.
    Ivetko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, tak to já přesazuji z jara a Bromélie ty mě vůbec nejdou nevím čím to je. Měj se hezky a krásný zbytek léta i když to počasí je jako podzimní.

      Vymazat
  4. Ivetko, jsou nádherné, ale já je nikdy neuchovala. Prima večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, no mě dvě úplně zahynuli a teď se jim daří přidávám hnojivo které mám na Orchideje a také ošetřuji listy :-) Hezké dny přeji.

      Vymazat
  5. To je nádhera Ivetko.💙

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24 srpna

    tak to máš krásnou parádu, Ivet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji ti moc, chtěla jsem dát obrázek do knihy,ale tu co máš tak nevím jak.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼