Ivíček blog: Orchidejky

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

17 srpna 2021

Orchidejky


Další nová kráska do mé sbírky
Druhý den všechny poupata vykvetly, teď už Slávko  věřím že mezi nebem a zemi něco existuje.


Tak mi opět kvetou

9 komentářů:

  1. Parádní orchidejky máš Ivetko ⚛ ღ ♥ ta nová je také nádherná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc Leničko, jo jo je nádherná nevěděla jsem jaké květy bude mít tak už mám dvě fialovou a růžovou 👩‍🦱 👱

      Vymazat
    2. Daří se jim u Tebe dobře. Tyto jsou náročnější, ale je vidět,že u Tebe vykvetou všechny ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ivetko, to je krásnééé ! Hotová botanická.... Já mám jen dvě orchideje v kuchyni, vůbec se jim nevěnuju a kvetou skoro nonstop. Měj se moc hezky, pěkný zbytek léta přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Lenko, tak to já jich mám cca 27🤣 je fajn, že ti kvetou nonstop. Hezký zbytek léta přeji.

      Vymazat
  3. Ivetko,máš doma úplný ráj.Krásné květy,mám je ráda.Mně teď všechny odpočívají.Ale myslím,že už brzy jim pomohu nějakým lekvarem.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji moc a neboj oni ti pokvetou musí také odpočívat měj se prima.

      Vymazat
  4. Anonymní24 srpna

    krásné orchideje máš, Ivet

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴