Ivíček blog: Letošní cukroví

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

07 prosince 2021

Letošní cukroví

Tak letos mám něco málo napečené😊


 Dnes možná budu zdobit perníčky

11 komentářů:

  1. Ahojky Ivetko, něco málo máš napečeno hihihi, máš toho hodně. A určitě ještě napečeš. Máš to krásné. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, děkuji moc za pochvalu..potěšila :-)no tak malounko už něco mám hihi dnes jsem tvořila kokosovou roládu, ale nešla vůbec spojit nikdy se mi to nestalo no tak uvidím jestli ztuhne (◕‿◕).🌹

      Vymazat
  2. Teeedy Ivetko, Ty jsi šikulka a máš to nádherné. To já jsem ještě nezačala. Dnes jsme byli na 3. očkování a tak odpočívám. Moc toho péct nebudu. Manžel má zvýšené hodnoty cukru a tak upeču jen trochu, aby bylo na stůl. Žádné hory cukroví, jako jsem pekla dřív, dělat letos nebudu. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc Ti díky, za takové pochválení (◕‿◕).🌹to víš není to úplně dokonalé..a jejda a jak snášíš třetí vakcínu? Já ani náhodou nepůjdu to víš už jsem psala. No hele my také máme s mužem zvýšenou hodnotu ale dáme si pochopitelně ne na kila 😂 🤣jinak cukrovím se vždy dělím jako každý rok. Opatruj se a měj se prima.

      Vymazat
  3. Ivetko,jsi šikulka máš cukroví moc pěkné,hned bych chutnala.
    Já začnu tento týden.Perníčky péct nakonec nebudu,nekoupila jsem si ty vytlačovací formičky a dcera mi slíbila,že mi perníčky dá.Má vždycky moc hezky nazdobené.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, také tedy moc děkuji za pochválení (◕‿◕).🌹 ráda bych nabídla si piš :-) to je škoda formičky teď mají v Tescu v akci za tři pouze 70kč....já je nazdobené ještě nemám no to víš výstavní nebudou hihi..opatruj se a měj se hezky.

      Vymazat
  4. Ivetko, Ty jsi borec ! Co toho už máš a samá paráda. Já jsem začala až dnes a ještě jsem dva plechy spálila... Letos jsem nějaká opožděná s tím cukrovím, což u mě nebývá zvykem. Ale já se polepším... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leničko, tak opravdu díky moc..no hele já letos nespálila za to pěkně perlím..chtěla jsem vyzkoušet jiný recept rohlíčků přímo od odborníka, je fakt postup byl super nevěděla jsem, že těsto nesmíš úplně zpracovat do hladka ale výsledek příšerný nafoukly se aj z nich placky jsou 😂 🤣 a co dál? řekla jsem si že kakaové dortíčky udělám menší než-li jak dělám vůbec nenaběhli tak je mám fakt miniaturní no nevím jak je budu plnit krémem asi pinzetou 😂 🤣 to mandle je větší než dortík asi je ozdobím sekanou mandlí 😂 🤣Víš ani mne to nebaví v této době většinou mám napečeno...asi je to tím Covidem...já věřím, že vše zvládneš a budeš je mít nej🔔😇 opatruj se a měj se moc hezky(◕‿◕).🌹

      Vymazat
    2. a ještě jsem zapomněla, dnes dělala kokosovou roládu vůbec nešla uválet musela jsem zabalit do potr.fólie uvidím po ztuhnutí jestli půjde rozmotat😂 🤣

      Vymazat
    3. Je to všechno teď takové zvláštní, ta doba a vše kolem... Já abych se ze všeho nezbláznila, tak se snažím pořád něco tvořit, to pak zapomenu u toho na celý svět... Kdyby se situace alespoň zlepšila... K tomu pečení- každý den není hitparáda, někdy se daří víc, někdy míň. Tak se opatruj. Lenka
      www.babilenka.cz

      Vymazat
    4. Souhlasím s Tebou Leničko aj já to tak mám..ono by stačilo kdyby ti pitomci ( někteří ) respektovali no ono je je to všude ne jen u nás! Také se opatruj ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴