Ivíček blog: Konečně mám nazdobeno

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

09 prosince 2021

Konečně mám nazdobeno



 Snaha byla líp to neumím 😂


14 komentářů:

  1. Ivetko,perníčky máš krásně nazdobené,tvoji snahu velmi oceňuji.Mně je vloni zdobili chlapi,ale letos budu mít perníčky od dcery.Tam je zdobí celá rodina.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji moc..jé to máš fajn že budeš mít od dcery a doufám, že se pak pochlubíš :-) Přeji krásný víkend a opatruj se ♥

      Vymazat
  2. Máš je hezké Krásné ráno.🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko, zdravím. Máš to hezké, a co jich máš... Šikulka. Já jsem letos perníčky nedělala, teď už je asi na ně pozdě, ne ? Dnes jsem upekla kokosky a marokánky a nejmladší syn všechny marokánky naráz spořádal. Jemu bylo těžko a já je musím udělat znovu. Nevadí... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko za pochvalu opravdu moc, ano je jich dost a to je z poloviční dávky když je upečeš nebudou tvrdé recep mám na blogu hobby :-) Tak to já zase letos nebudu mít marokánky ani kokosky letos tolik druhů nebude raději upeču roládu a možná větrník na plechu hihi.Pane bože a kolik jich spapal??

      Vymazat
  4. Tedy Ty jsi fakt jednička. Máš to fakt moc krásné. Já jsem ještě ani na pečení nenakoupila. Nějak mě to letos vůbec nebaví. Snad teď po neděli upeču jen symbolicky trochu, aby bylo na stůl. Perníčky nepeču, tak že udělám jen asi tři druhy. Manžel by sladké vůbec neměl, protože má zvýšený cukr a tak to nebudu přehánět. Bojím se, aby mě při pečení zase nechytla záda. Proto to pořád odkládám. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednička rozhodně nejsu i přesto děkuji za pochvalu, že Tě to nebaví nejsi sama ani já nebudu mít mnoho druhů já jen musím něco dělat i když s bolestí. Hlavně děti i manžel se těší jak budou mlsat :-) Hele mi máme s mužem také zvýšenou hladinu cukru a dáme si obzvlášť v této době to už by bylo v pr***nedat si sladké prostě na svátky neřešíme a nacpeme se no a pak se budeme zase krotit hihi..žijeme jen jednou.Měj se taky pěkně ať vše zvládneš.

      Vymazat
  5. Ivetko, ty jsi jednička, jak to máš krásně nazdobené. Máš můj obdiv. Já nikdy perníčky nedělala a ale vím, jaká to je práce a piplačka, prostě jsi borec!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 👀 Jéééé, Haničko neblni to zase ne na Tebe nemám viděla jsem co vše zvládáš i byteček sis moc krásně nazdobila a já jen smekám!Piplačka to je fakt...děti, když byli malé těšili se jak budou zdobit. Jinak tedy opravdu děkuji moc.:-)

      Vymazat
  6. Týýý jó už máš nazdobeno šikulko ⚛ ღ ♥ super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) hihi já nestíhala a jsem ráda, že mám vše za sebou Leničko♥

      Vymazat
  7. Kočko opravdu šikula 😘

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼