Ivíček blog: Zdobení

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

21 prosince 2021

Zdobení

Opilý František
Kakaové dortíčky letos je mám opravdu miniaturní😂
Kokosová roláda a vedle nepovedené laskonky😂


16 komentářů:

  1. Teda Ivetko ty jsi toho zase napekla a připravila. Já letos sedmé druhů a dost. Manžel už na to chodí se slovy, že bychom to jedli do léta...máš to moc pěkné. Měj se hezky a šetři se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepák Jaruško mám stejně jako ty, linecké, pracny, kakaové dortíčky, vanil.rohlíčky, kokosovou roládu, leakonky, perníčky, opilý Frantík a dnes dodělala kuličky hihi...děkuji moc za pochvalu a opareuj se.

      Vymazat
  2. To je dobrot Ivetko.Jsi šikovná na všechno.
    Měj hezké vánoční svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc děkuji za takové pochválení...však jsme šikovné všichni hihi...když se chce jde vše. Opatruj se a hlavně to zdraví přeji!

      Vymazat
  3. Ivetko, zdravím. Ty furt jedeš a jedeš další cukroví... Toho opilého Františka jsem nepekla nikdy, neposlala bys mi recept, prosím. Já jsem včera doplacala úly a šlus. Přeju Ti hezké Vánoce, hodně zdraví a užij si to ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se Leni vůbec nestíhala jsem jasan , že recept pošlu.Letos úlky jsem nedělala:-)

      Vymazat
  4. Dneska jsem Františka dėlala Ivetko.Má to moc hezké.Přeji Tobě a celé rodince Krásné vánoce.🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc a nápodobně, když jsem zde nestihla popřát tak do toho Nového roku hlavně pevné zdravíčko Jindřiško♥

      Vymazat
  5. Ivetko, přeji vám krásné Vánoce a do Nového roku hodně štěstí a zdraví. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Nikolko, já přeji celé Tvé rodince pevné zdravíčko aj štěstíčko a hlavně úspěšný Nový rok 2022 :-)

      Vymazat
    2. Děkujeme 🙂❤

      Vymazat
    3. ❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  6. To je cukrátek ⚛ ღ☘ paráda Ivetko ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  7. Kočko tak to je úžasný, jsi šikulka.Hned bych ochutnala.Ale už nezbyl asi ani drobeček i ten psík mě ho určitě snědl 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🤣no pozdě už nezbylo nic, tak snad příště 🤣 pejskovi nedáváme to nesmí a díky kočko za pochválení♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼