Ivíček blog: Čakínek v novém nepromokavém kabátku :-)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

22 ledna 2022

Čakínek v novém nepromokavém kabátku :-)





 Přeji všem hezké zimní dny a hlavně ve zdraví ♥

12 komentářů:

  1. Čakínek je úplný model.Má krásný kabátek.Přesně ten samý má Bleky,ovšem mnohem větší.Připomněla jsi mi,že jsem ho chtěla vyprat.Takový drobný pejsek v zimě kabátky potřebuje.Dcery maltézačka jich má několik.Jenže bílý pes ho musí mít hlavně,aby z něho nebyl černý.
    Ivetko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jitu, i náš má několik kabátků to ani nemám já hihi...Opatruj se a krásné dny přeji.

      Vymazat
  2. Ivetko, zdravím. Čakínkovi to moc sluší, a on to ví... Tyhle kabátky jsou na zimu prima. Náš Kumík (tedy Kumík našich mladých) má teď taky nový, dole je něco jako kožíšek a nahoře je nepromokavý. Kumík je už starší, má 12 let a ještě byl hodně nemocný, tak ho taky nosí. Měj se hezky, posílám pozdrav a Čakínkovi pac. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko i já moc zdravím♥ Jinak souhlasím s Tebou a přeji aby pejsek už nebyl nemocný! Díky za velkou pochvalu hlavně se opatruj♥

      Vymazat
  3. Jé to je super manekýn a sluší mu to. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo děkuji moc aj za dceru...taktéž se opatruj hlavně zdravíčko! ♥

      Vymazat
  4. Ahojky Ivetko, ovšem Čakínek může rovnou na molo, super sluší mu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, hihi to tedy jo přímo na molo. Však vaší Pandině to také sluší je to dáma ♥♥♥

      Vymazat
  5. Čakínek je hotový model - obleček mu moc sluší. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Kočko super fotečky a Čekínek jaky j efrajer ... A zdravím aspon takto nejde mě dát obrázek do knihy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko moc díky...já zase nic nestíhám a hlavně to psaní mě šíleně zmáhá jinak si nestěžuji 😂 🤣

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴