Ivíček blog: Vzpomínka na Vánoce 😂 🤣

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

22 února 2022

Vzpomínka na Vánoce 😂 🤣

Vnouček Tomík♥
Loni bylo mnoho dárků


od manžela jsem dostala krásnou Orchidej.
 

10 komentářů:

  1. Ivetko to byla fakt paráda a Tomík už je velký kluk. Dárečků hodně, tak že jste byli hodní,když Ježíšek tak krásně naděloval.ej se moc pěkně, hlavně zdravě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, máš pravdu Tomík opravdu roste a jinak já su pořád hodná hihi. Opatruj se♥

      Vymazat
  2. Ivetko,měli jste bohaté Vánoce a Tomík je už velký kluk.Orchidej je nádherná.
    Já se na Velikonoce těším,pro mě jsou to svátky jara,ale jinak koledníci už u nás nechodí,sídliště stárne.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji moc..jinak já Velikonoce nemám ráda jelikož se doba změnila. Dřív jsem zdobila vajíčka dokud byli děti malé ale na to jaro se šíleně těším! U nás koledníci chodí ale chtějí peníze a alkohol, tak proto. Měj se prima♥

      Vymazat
  3. Krásné vánoce jsi měla Ivetko.Hodně dárku , krásnæ orchidejka.My jsme měli smutné vánoce.Syn s dvočaty dostali covid,tak přišli až po novém roce Zuzanka po svátcích.Neměli skoro žádné přįznaky jen rýmu.Tak jsme byli sami.😥Velikonoce také nemám ráda.A koukæm jaký je Tomášek už krásný veliký kluk.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi Jindřiško líto..my neviděli Tomíka už dlouho jelikož také ohledně kvůli Covidu no ono toho je víc, ale zde to nebudu psát veřejně 😥 jinak moc děkuji za Tomíka je to velký kluk ale spratek hihihi.

      Vymazat
  4. Ivetko, zdravím. Jé vidět, že jsi byla celý rok hodná... Jů, tolik dárků... A vnouček je fešák, máš z něho určitě radost. Já mám nejradši Vánoce, radši než Velikonoce. Jaro mám moc ráda, když se příroda začne probouzet... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš Leničko já su hodná celý rok 😂🤣 mám to jako ty vánoce mám ráda Velikonoce ne,ale jaro přesně jak píšeš opatruj se 😉

      Vymazat
  5. Týýý jó Tomík vyrostl a těch dárečků ⚛ ღ ♥ super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Leni však už mu bude 7 je to šílené jak čas letí ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼