Ivíček blog: Gloxinie (Sinningia) opět mi krásně kvete

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

10 června 2022

Gloxinie (Sinningia) opět mi krásně kvete


Krásné dny všem přeji.🙋

6 komentářů:

  1. Ivetko, to je nádhera. Já mám pocit, že tobě by vykvetlo i koště kdybys ho zasadila do květináče. hihihi...Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣Jaruško tak to nevím jsem ještě nevyzkoušela...Děkuji moc opatruj se a nádherný víkendík přeji.🌹

      Vymazat
  2. Krásně kvete ⚛ ღ ♥ já jsem jí nikdy neuchovala ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni i to já jsem si myslela měla jsem ještě fialovou a rudou od syna, pak Hanka poradila že po odkvetu vypadá jako by uhnila, ale není to tak ona z jara se vzpamatuje. Přeji krásný víkend.🌹

      Vymazat
    2. Hezký véíkend Ivetko. no asi nemám doma podmínky. papa⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Hezký víkend i Tobě Leničko, no i to je možné jak píšeš :-)♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼