Ivíček blog: Nové výhonky

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

09 června 2022

Nové výhonky

 Tak jsem se konečně dočkala už se mi Orchidejky probouzejí😊😊









6 komentářů:

  1. Orchideje se ti odměňují za péči, kterou jim dáváš. Takéi jedná nakvétá. Já mám jenom čtyři. Mám ale zase hodně jiných květin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo konečně dělají radost, já mám asi 27 Orchidejí, ale mám i jiné kytičky teď mě krásně kvete Gloxinie :-)

      Vymazat
  2. Anonymní09 června

    Ivetko,to je radost,když se objeví nové výhonky.Orchidejkám se u tebe daří.Máš je krásné.Já jich mám 7 a čtyři kvetou,další mají také výhonky,ale u jedné po nich marně pátrám.Mám tady na stole novou orchidejku,fialovobílou pro sestru k narozeninám.
    Měj se hezky Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jituško, je to radost když kvetou jelikož mě kytičky hodně dobíjí..je fajn že i Tobě dělají výhonky :-) sestřičce určitě uděláš radost♥ Měj hezký víkend.

      Vymazat
  3. Týýýýý jó super, to je radost, když člověk vidí výhonky poupat ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si piš je to radost 🌹Uvidím jestli z tamté něco bude jak jsem poslala na mejlík :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼