Ivíček blog: Náš balkón

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 června 2022

Náš balkón
















 Krásné dny přeji a hezkou dovolenou😊


6 komentářů:

  1. Ivetko, krásně ti to všechno kvete. Je to pastva pro oči. Někdy mi je líto, že balkón nemáme. Ale zase mám záhonek před domem, který mi dělá radost. Přeji ti ať ti to dál hezky kvete a měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji moc, opatruj se a hlavně zdravíčko přeji♥

      Vymazat
  2. Ivetko,máš balkon nádhernou kvetoucí oázu.Kytičkám se u tebe skvěle daří.Uvědomila jsem si u tebe,že letos nemám ani afrikány.Mám na lodžii stole,křeslo a lavici a tak i místo pro kytičky je omezené.
    Zaujal mě věšák na prádlo.Měla jsem stejný,přidělaný k zábradlí.Na jaře nám měnili zábradlí a výplně a teď bychom neměli nějakou dobu do zábradlí vrtat.Jenže on ten věšák asi jinak přidělat nejde.Hrozně mi chybí.Sice mám šňůry na prádlo v lodžii,ale když peru povlečení a nebo deky,co používám pro Bleky zabere to všechen prostor v lodžii.Tak pořád přemýšlím,jak to vyřešit.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu velmi pěkně díky...balkóny máme novější a zábrádlí mi udělal muž jelikož neměla bych kde sušit prádlo i když mám přenosný sušák, ale tahat se s ním to mě nebaví.Opatruj se a měj se prima.♥

      Vymazat
  3. Hezké kytičky Ivetko.Já mæm na balkoně docela husto.Levandule mi kvete do půlky balkonu a krásně voní,zasadila jsem kozí rohy, malé chryzanteny z loňska mám obří.😄😄😄 Hezký večer a opatruj se v tom vedru.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, já letos levanduli nemám a hlavně stále předěláváme zahradu tedy muž snad někdy nafotím vůbec mě v těchto vedrech nic nebaví hihi. Chryzantémy bych také chtěla :-)Opatruj se krásný víkend přeji♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴