Ivíček blog: Přátelé, taky je Vám takové vedro jako mě?😂 😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

01 července 2022

Přátelé, taky je Vám takové vedro jako mě?😂 😂

U paničky Petrušky v práci.





panička je hodná obětovala se kvůli mě a koupila ventilátor :-)


6 komentářů:

  1. Anonymní03 července

    Ivetko,ten je tak kouzelny.A ty polohy,to umi jedine zviřatka.Ted vedra povolila,ale zrovna jsem četla,že ma byt horky srpen.To se mi moc dobre dělat nebude,syn vsechno zdrzuje.Nejdde mi z mobilu se prihlasit.Mejte se vsichni moc hezky.Jitka Staňkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak to máš pravdu polohy mají zvířátka až někdy je to k smíchu 🤣s tím počasím to mi povídej, ale oni to po každé mění👀

      Vymazat
  2. Vypadám úplně stejně Ivetko,jen nemám pánčku co mi koupį ventilátor.🤩🤩🤩 Pejsci hodně trpí v tom vedru.Syn si pořídil pejska a skoro denně s ním jezdí k přehradě tam se ovlaží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣 ani nemluv Jindřiško jen se teď hodně ochladilo ale pro mne je to příjemnější 😉 náš Čak se vody celkem bojí..a ventilátor my máme větší trochu je to lepší i jsme si pořídili čističku vzduchu také je fajn jen v kuchyni mám opravdu prádelnu. Rozhodli jsme se s mužem, že pořídíme alespoň do kuchyně venkovní žaluzie jelikož fakt v kuchyni se nedá přežívat obzvlášť, když musím vařit.👱

      Vymazat
  3. Čekínku to je vedro na padnutí viď? u ventilátoru dobře. Jsi fešák ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujieme Leničko, jo je vedro příšerné 😁

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴