Ivíček blog: Petruška posílá pozdrav z Egypta

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

13 července 2022

Petruška posílá pozdrav z Egypta

Asi nějaké drahokamy 😂😂😅









 

8 komentářů:

  1. Hezké, je to jiný svět, ale moře mají krásné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jinak souhlas je to jiný svět ale na týden bych klidně jela👀🌹

      Vymazat
  2. Ahoj Ivetko, to je jak z pohádky Tisíce a jedné noci... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, tak to máš pravdu opravdu jako z pohádky ♥🌹

      Vymazat
  3. Zdravím Ivetko. Fotografie jsou nádherné. Je to zcela jiný svět, zajímavá architektura, Jen to horko by mi asi vadilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško a moc děkujeme za pochvalu, věř mi že horko by ti nevadilo jelikož je tam jiný vzduch tak ti to ani nepřijde, že je na teploměru i 41°😂 vím podle sebe, když jsem byla na Krétě také jsem se veder bála. Opatruj se a krásný víkend přeji...💖💐

      Vymazat
  4. Ivetko,to je nádhera.Hned bych někam vyrazila,ale manželovi se nechce.No,nedivím se,není v pořádku.
    Ať si to dcerka hezky užije

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, také bych jela někam ale já bych to nedala..dcerka si užila moc a má v plánu ještě v září vyrazit to ještě neví kam:-)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼