Ivíček blog: Krásně mě vše kvete

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 července 2022

Krásně mě vše kvete




10 komentářů:

  1. Máš to nádherné Ivetko. My balkón nemáme, ale mám záhonek před domem, který mi také dělá radost. Krásné dny ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím Jaruško, ale i záhonek před domem udělá radost. Hezké dny i Tobě přeji♥

      Vymazat
  2. Ivetko, kvete Ti to moc hezky. Já mám ráda taky kolem sebe kytičky, dělá mě to radost. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko,máš krásně rozkvetlý balkon.Mně to také kvete a konečně bude zase čas si chvíli v lodžii posedět.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře Jitu, odreagovat se musíme a hlavně ať Tvůj manžel je zase fit.♥

      Vymazat
  4. Ahojky Ivetko, máš krásně bohaté petunky. Hortenzie je krásná. Tak ať to vše krásně kvete. Opatruj se. pa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ivetko, kytičky jsou i moje velká radost . Posílám pozdravy, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný večer Ivetko, asi už jsem komentovala, ale nevidím. Krásně Ti to květe. Máš bohaté petunky. Hortenzie je asi nová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to budu hlídat Leničko, jo letos mám krásné petunky...Hortenzie je nová loni mi odešla.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴