Ivíček blog: Kréta - sever

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

05 září 2022

Kréta - sever

 Petruška odletěla s kamarádkou Zuzkou za teplíčkem a sluníčkem. 😊



















Zdravíme webačky 😉😏😀 

10 komentářů:

  1. Ivetko,to jsou úžasné fotografie.Jak vidím ty z letadla,tak se mi skoro motá hlava a vzpomněla jsem si,když jsme vždy letěli letadlem,že jsem nikdy nechtěla sedět u okýnka a vždy jsem prosila manžela,aby mně pořád neříkal,abych se podívala dolů.
    Je hezké,jak děvčata cestují.Já se teď ráda na fotografie podívám,ale odvahu už bych asi neměla.Naštěstí jsme se nacestovali až,až.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Jituško, jsem na tom stejně i mě se motá hlava hihi..dodnes nechápu, že jsem také letěla a seděla u okýnka dnes vím, že už bych to nedala mě se dělá zle i na balkóně hihi. Měj krásný zbytek letních dní♥

      Vymazat
  2. Ivetko, paráda, jen ať cestují co to jde ! Kréta je krásná, taky jsem tam několikrát byla. Měj se moc hezky, pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji moc, no já byla jednou na Krétě a hodně zklamaná asi jih není tak krásný. Zdravím a opatruj se♥

      Vymazat
  3. Také zdravím....Kréta je nádherná....Ať si děvčata užívají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Jindřiško...však si užívají a pak dcera celý rok opět v pracovním procesu stále je tam dlouho tak si dovču zaslouží :-)

      Vymazat
  4. Krásné fotky i ty slečny na nich. Kréta je nádherná, také jsme tam párkrát byli na dovolené. Je dobře, že si holky užívají. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc i já zdravím ❣️(◕‿◕) já byla jednou ale až na jihu a tam tak krásně nebylo👱 👀

      Vymazat
  5. Krásné fotky, děvčatům to moc sluší. Jen ať si užívají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, jo jsou to kočky♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴