Ivíček blog: Orchidej ♥

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

17 července 2022

Orchidej ♥

 Přátelé já nesmím nikam chodit, úplně jsem se do té krásky zamilovala😂 tak šup do košíku.😊


Při koupi nechávám Orchidej v celofánu aby si zvykla na domácí klima a ejhle už začíná rašit první poupě, tak doufám že vykvetou další tři poupátka.😚

16 komentářů:

  1. Ivet, je nádherná, tak ať ti dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásnæ Ivetko.Nedivím se žes neodolala . Hezký den.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, to je snad druhá u které mě vykvetly všechny poupata♥ měj krásný horký den.

      Vymazat
  3. Ivetko,je nádherná.Mít je kam dát,tak si pořídím také další orchidejky.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Jituš, já si vždy pro ně místo najdu hihi...muž mi teď koupil širší parapet tak mohu nakupovat hihi. Měj krásné dny♥

      Vymazat
  4. Ivetko, orchidej je moc hezká. Musíme si dělat radost ! Posílám pozdravy, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Leničko a máš pravdu radost si musíme dělat každý den.♥

      Vymazat
  5. Další kráska do sbírky, tak ať dělá jenom radost ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni...koukám že ty jediná mi chodíš do spamu no musím to hned kontrolovat, tak se omlouvám♥

      Vymazat
    2. Mě někdy Ivetko, tam nespadne nic a někdy pomalu vše od děvčat. Nevím proč to tak je.

      Vymazat
    3. Jo Leni co se poslední dobou všude děje na netu je to mazec, já ti pošlu co mi teď chodí a vůbec tomu nerozumím :-(

      Vymazat
  6. Ty orchideje se mají, že mají tebe, aby ses o ně, tak hezky postarala. A tobě moc přeji, že je máš. Magicmax :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé...tak moc díky za milý komentík už jsem Tě dlouho neviděla :-( Snad je u Vás doma vše OK ♥

      Vymazat
  7. 👀 Ivetko tak do té krásky bych se zamilovala i já ... 👀 dcera pracuje v květinářství,tak jsem kytičkama taky zásobena 😁💐💐💐 ... krásný víkend přeji 🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Evíku, i že jsi zašla aj sem😉 no to víš já su magor do kytiček😁 měj se hezky a krásné dny Ti přeji. Dceři závidím má krásnou prácu 😉

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴