Ivíček blog: Milé překvapení.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

16 listopadu 2022

Milé překvapení.

 Syn už nechodí na houby, teď chodí běhat v našem lesíku😉



10 komentářů:

  1. Ahoj Ivetko, tak to měl štěstí, že potkal jelena. Já potkala tento týden divoký prase, naštěstí uteklo prase přede mnou... Hezký sváteční den přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣směji se Leničko, no tak já potkat divočáka asi bych se strachy po**** Hezký den přeji.🌹

      Vymazat
  2. Ivetko,tak to měl syn úžasný zážitek,protože potkat jelena se jen tak nepodaří.Také jsem ho viděla,když byla vnoučata malá byli jsme s mladými na houubách.Já šla s vnukem a najednou těsně před námi proběhl jelen.Byl tak mohutný.Vnuk byl úplně paf,ale byl to jen moment.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jituško, no to měl štěstí já nikdy jelena nepotkala a asi bych se bála i když možná by se mě lekl těžko říct, ale zážitek to musí být. Zážitek jste měli určitě úžasný. Měj se hezky 🌹

      Vymazat
  3. No jelen je pořádně velký kus zvěře a když jsem ho v lese viděla poprvé, tak jsem měla pocit, že se proti mně žene kráva...Jelen se ale zastavil a najednou zmizel v hustém křoví. Jinak srnky vidím pravidelně. Zajímavá fotografie s tou mlhou. Mějte se moc pěkně a opatrujte se všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Jaruško, je to pořádný kus, jinak ty máš štěstí na srnky a vždy tvé fotky obdivuji. Také se mějte moc hezky a hlavně ve zdraví.🌹

      Vymazat
  4. Týýýý jó to měl syn zážitek. Je vidět, že je to sportovec ani mlha mu nevadí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni on je blázen hihi, včera v tom mrazu byl pro změnu na kole, jemu nevadí nic to je pravda :-)🌹

      Vymazat
  5. Skvělé foto. když jdu na zahradu, tak potkávám občas srnky a je pravidlo, že jsou u lesíku, když nemám foťák a nejsou nikde, když foťák mám. Mobilem se mi nedaří pěkné fotky na větší vzdálenost. Tenhle paroháč je skvostný.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za milou návštěvu aj komentík, který mě potěšil. 🌹 syn fotil mobilem a já takového jelena potkat asi bych prchala 😂Tiše závidím, že potkáváte srnky mám na mysli ale v dobrém.😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼