Ivíček blog: Vánoční příprava

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

21 listopadu 2022

Vánoční příprava

Už mám napečené perníčky.





10 komentářů:

  1. Teď je čas perníčků,hodně děvčat je peče.Máš je moc pěkné Ivetko.Taky bych pekla,ale manželovi už zdobení nemohu svěřit.Upeču jiné cukroví.Ořechů mám také hodně.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jitu, a vidíš někdo se diví že jsem pekla hihi. Já uvidím jestli je nazdobím letos dcera pekla perníčky s dřevěným dekorem což slyším prvně vypadají zajímavě. Ořechy se neztratí a měj se také hezky.

      Vymazat
  2. Ivetko jsi šikulka. Já letos upeču jen tři druhy. Vždycky mě u pečení chytnou záda a manžel říkal, že to nemám přehánět a tak nebudu. Udělám jen linecké, vanilkové rohlíčky a kynuté pod vodou a tím to končí. Všechno je šíleně drahé a nepatřím mezi ty důchodce, kteří chodí před supermarkety stát ráno fronty kvůli akcím. Navíc máme všechny supermarkety na druhé straně města a nemíním táhnout těžké nákupy přes celé město na zádech až k nám. Nakoupím jen co nutně potřebujeme a nebudu nic přehánět. Vánoce nejsou o přejídání, ale o setkávání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško tak moc děkuji, mě to nedá tak peču a muž mě poprosil jestli udělám pracny, tak pár jsem upekla hihi.kynuté pod vodou? Tak to neznám👀 My taktéž nechodíme před supermarkety můj muž dělá nákupy v týdnu a já s ním jezdím vždy v sobotu. My už se také nepřejídáme, ale hostina bude větší jinak my se s celou rodinou setkáváme nejen o vánocích :-)

      Vymazat
  3. Ivetko, psala jsem Ti komentář a zase zmizel... Padá to do spamů... Taky už mám hotově perníčky jiného zatím nic. Tvoje vypadají výborně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko za pochvalu no ještě je možná nazdobím ale to víš výstavní nebudou.Jsi na všechno moc šikovná opatruj se a pa.:-)

      Vymazat
  4. Šikulko, už si se dala do pečení. Máš to pěkné, já snad po Mikuláši. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To víš Leničko musím být v něčem první a moc děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šikulka jsi Ivetko prohlédla sem si to všechno děkuji..♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc Bětuško děkuji, potěšila jsi mne moc.❣️(◕‿◕).🌹 💖

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴