Ivíček blog: Něco málo už mám hotové😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

10 prosince 2022

Něco málo už mám hotové😂







Už mě čeká jen nazdobit a něco mám ještě v plánu upéct😊


foto je rozmazané, tak se omlouvám :-)

9 komentářů:

  1. Ivetko,cukroví máš krásné.Máš ho nádherně nazdobeno.
    Mně musel pomáhat manžel,nestrefila jsem ani oříšek doprostřed.
    Já mám pět druhů a dcera mí dá od ní ještě dva druhy,které pekla poprvé,abychom
    ochutnali.Jsi šikovná a pracovitá.
    Měj hezký adventní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho máš Jitu dost, mě jde vše pomalu, ale snahu mám. Je fajn, že manžel pomůže mě také pomáhá, ale úklidem :-) Jsi také moc šikovná a vidíš máme to podobné já jako levák mám levou ruku po nemoci bez svalu a tak vše pravačkou se snažím hele tak zkus oříšek pinzetou 😁 ne já žertuji mě znáš💕šikulko hezký večer přeji.❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  2. Ivetko, tomu říkáš něco málo??? Já letos upeču jen tři druhy. Nezvládám u toho stát, bolí mě pak krční páteř a moje skolióza zad. Zatím mám jen vanilkové rohlíčky, zítra udělám linecké a kynuté pod vodou někdy v týdnu a tím končím. Všechno je strašně drahé. Hlavně máslo za 80 Kč, to už snad nemyslí vážně!!! Jen že tady je konec světa, tak nás všichni natáhnou a nemáme auto, abychom jezdili do Německa nebo do Polska na nákupy...Jsme doma sami dva, jen na svátky přijede syn a tak není důvod toho péct kila, protože sladké moc nemusíme. O to víc bude řízků...hihihi. Máš to moc krásné. Jsi šikulka. Obdivuji Tě, kolik toho při svém zdravotním stavu, napečeš. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jaruško málo 😁 😂 🤣 jinak já u toho sedím kdybych měla stát tak přepadávám na levou stranu🤣Jasan to stačí jste jenom dva někdo nepeče vůbec a je fajn provonět byt cukrovím(◕‿◕). 80kč máslo?? To snad neééé?? Škoda, že nemáte jak dopravit se do Polska můj syn byl a hodně mi nakoupil i když už také podražili jen malinko a stále se vyplatí. Nebudu zde vypisovat například mi koupil brusinky buclatá a dost velká sklenička za pouchých 40kč a u nás?? Za malou dáš 90 ale v akci, tak ať si ju strčí do pr*** a nechají si kousek koukat 😂 🤣Hele Járo aj mi budeme mít ne jen kapra ale i plno řízků 😂Děkuji moc za takovou pochvalu aj ty se měj hezky a opatruj se. ❣️(◕‿◕).🌹 💕

      Vymazat
    2. Jo a ještě jednou se optám jaké je to těsto pod vodou to neznám Jaruško?

      Vymazat
  3. Týýýýý jó Ivetko, to je cukrátek a krásně nazdobené. Jsi šikulka. Já jsem včera upekla 4 druhy. Za týden to slepím a nazdobím. Jedno těsto ještě v ledničce, ale to až v týdnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, však i ty jsi šikula normálně jsi mne dohnala😂 mě také čeká plnění krémem i zdobení. Dnes jsem 4 h balila dárky no moje nervy ale zdařilo se 😂

      Vymazat
  4. Ivrtko máš toho hodně a hezké.Já už také napekla , ještě budu plnit a zdobit .Necham si trochu a odvezu to bráchovi.On je mlsoun a u nás to moc nikdo nejí.Včera jsem vykrajovala marcipán,ten má ráda Zuzanka, perníčky si také nechám pro děti .Dneska jsem chtěla jet ještě dokoupit poslední dárečky,ale máme hodně sněhu a jezdí se ve městě špatně tak ještě uvidím.Tramvaji se mi nechce 🤣🤣🤣. Hezké ráno a opatruj se.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško no ještě něco udělám 😂 jinak děkuji moc, ale na tebe nemám máš nádherné perníčky opravdu klobouk dolů💖 Jsi hodná, že dáš bráškovi i já něco rozdám a já si toho moc také nevšimnu raději maso 🤣🤣většinou dostanu chuť na cukroví, když už není...máme také snížek jen ne zase tolik. Opatruj se a měj krásný večer.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴