Ivíček blog: Vánoční kaktusy - růžový, bílý a červený

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

09 prosince 2022

Vánoční kaktusy - růžový, bílý a červený



Krásně mi kvetou i na chodbě v mezipatře. 


tento je už letitý mám ho po tchýni :)

 Krásný adventní čas všem přeji.

7 komentářů:

  1. Krásně ti kvetou Ivetko,mi rozkvetl jen bílý a to jeden květ, červený který vždycky kvetl dvakrát za rok už třetí rok nekvete.Asi chytl covid 🤣🤣🤣 Přeji ti krásný adventní víkend.💙☃️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji moc. Zkus na jaře přesadit o když ten ohromný který mám po tchýni tak je stále ve starém substrátu asi že mě měla tolik ráda 😁 😂 🤣 proto mi kvete 2x do roka. I když možná má ten tvůj covid 😁 😂 Hezký adventní víkend také přeji.(◕‿◕).🌹 💖🔔😇❄⛄

      Vymazat
  2. Zdravím Ivetko. Mně už také oranžový vánoční kaktus odkvetl a červený zatím ani nenasadil poupata. Nevím proč. Byl přesazený, starám se o něj a nic... Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jaruško, no právě se nesmíš o něj starat a pak pokvete.. 😂 🤣😉 asi tou dobou je nasr*** těžko říct, měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivetko,krásně ti kaktusy kvetou.Já mám jenom červený a nasazuje poupata.Chtěla bych bílý,viděla jsem ho u Lenky,ale v obchodech ne.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, ano Lenka má také bílý jinak měli v Kauflandu plno různých barev. Měj krásný večer.

      Vymazat
  5. Krásně kvetou, pěkné barvičky. Ten bílý mě už odkvetl a teď kvete oranžový.Prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴