Ivíček blog: Včera nad Hradcem byla krásná duha vedle hotelu Černigov.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

12 ledna 2023

Včera nad Hradcem byla krásná duha vedle hotelu Černigov.

 pohled za oknem




Přeji krásný den.

12 komentářů:

  1. Krásná duha a parádní výhled.U nás byl dnes chvilku krásný východ slunce a
    během hodiny změna a celý den prší.
    Ivetko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, u nás dnes chvilku sluníčko, pak déšť no povím pěkně blbá zima. Opatruj se.

      Vymazat
  2. Teeedy Ivetko, to se Ti moc povedlo. Krásné dny Ti přeji, hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Járo, no já si vzpomněla na Slávku jak mi radila, že když fotím, že si mohu přiblížit a opravdu to funguje já můžu šmírovat i sousedům do oken 😂 🤣. Přeji také krásné dny a hlavně zdravíčko!♥

      Vymazat
  3. Ivetko krásně jsi duhu zachytila. Já jsem se v Hradci narodila a žila tu 25 roků... Teď už žiju jinde, ale jezdím tam dvakrát týdně za tatínkem. Tak zdravím do Hradce ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Leničko, no nepovídej a kde jsi bydlela v Hradci? Já tam žila do 21 let a teď bydlím na vsi jinak výhled na Hradec máme hezký :-) Děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do roku 1978 jsem bydlela na Slezském předměstí Gagarinova ulice kousek od Družby, potom na Pouchově u sokolovny. Pá Lenka
      www.babilenka.cz

      Vymazat
    2. Tak to je gól Leni, já také bydlela v Gagarince přímo naproti Severce 😂 🤣

      Vymazat
  5. Ivetko tak to jsi super nafotila je nádherná ta duha hezký den přeji..♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji moc no to víš já fotím mobilem hihi. Jinak přeji krásný pátek a prima víkend♥♥

      Vymazat
  6. Krásně jsi zachytila duhu. U nás včera lilo, hrůza - zataženo celý den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, jinak u nás od včerejška stále prší.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴