Ivíček blog: Čakínek

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

19 ledna 2023

Čakínek

Porucha horkovodu z Opatovic přerušila dodávky tepla. U paničky v práci byla pěkná zima, tak skončila dřív a hned mě uložila do postýlky jelikož já pan Čak mám rád teplíčko.😂😊



14 komentářů:

  1. Hi hi hi , to je šmudlík, krásně relaxuje v teploučku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zvířátka mají rádi teplo.Hezky se dcera o Čakínka postarala,já bych ležela pod dekou s ním.Je to nepříjemné,já topím pořád a kočka vydrží ležet u topení celý den.A Čakínek je takový drobeček,určitě si tu starrost užíval.Včera,když o tom mluvili,tak jsem si vzpomněla,jak jsme jeli kolem elektrárny v Opatovicích na Kunětickou horu.
    Ivetko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jitu hlavně Čakínek miluje teplo on se i schovává pod deku hihi. Dcerka se stará pečlivě má ho jako miminko. Však si užila prý celý den mrzla v práci, ale večer už to opravili.😇

      Vymazat
  3. Ahoj Ivetko, Čakínek je malý skřítek, ještě by nastydnul. Pod dekou je to nejlepší... Kumik je velký pes a taky je rád v teple. Měj hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, děkujeme moc a máš pravdu že by nastydnul, někteří neuznávají aby byli v posteli ale nám to nevadí prostě je to člen rodiny a já se vždy těším na hlídání hlavně mě dobije a cítím se po těle lépěji, však zvířátka léčí♥

      Vymazat
  4. Bobek malý,páníčka si poradila.Ještě,že už je to vpořádku teď když zase začala pravá hodně nám přes noc nasnėžilo.. Hezký víkend Ivetko.☃️☃️☃️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně mu dopřává dcerka i Kubík oni ho mají ve střídavé péči hihi. My letos málo sněhu měli. Děkuji Jindřiško.😇

      Vymazat
  5. Ahoj Ivetko, ten je krásný jak odpočívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahojky Zdeničko a díky že jsi zašla jen já zde dlouho nebyla nějako nestíhám hihi.😇

      Vymazat
  6. Také máme doma jorkšírku, tak vím, jak jsou tito psi od svých páníčků opečovávaní. Jim prostě nejde odolat. Čakýnek je moc roztomilý. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, za milou návštěvu i za komentík. Opravdu se jim odolat nedá a jinak moc zdravím.😇

      Vymazat
  7. Jéééééééééééé jak je spokejený on ví u koho mu je dobře Ivetko *************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiííííííííííííííííííííííííííííííí Bětuško, je hodně spokojený i když je ve střídavé péči🤣😉

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴