Ivíček blog: Dcera mi poslala další video Čakínka 😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

14 února 2023

Dcera mi poslala další video Čakínka 😂

Čakínek má těžkou pohodu u dcery v práci. 😂 



8 komentářů:

  1. Ivetko,Čakínek je těžký pohodář a tak to má být.Nenechat se ničím rušit.
    Mně tak chybí Bleky.Místo psa mi pořídili křečka Žofinku.To je něco pro kočku.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak to píšeš Jituško, hlavně je hodný že u dcery v práci vydrží celý den, že neotravuje. Jéééé křečkové jsou také miloučké jen se bohužel dožijí malého věku. Krásný den Ti přeji a opatruj se.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Čakínek si užívá pohodičku. Jsou zo zlatíčka. Až ho budeš mít Ivetko na víkend , tak ho pěkně za mě pomuckuj. papa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to miláček a opravdu si užívá s dcerkou. Leni neboj pomuckám ho i za Tebe a děkuji moc.♥

      Vymazat
  4. Tak to má krásnou pohodu klidek nerušit že suer videjko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo má všude pohodu a moc děkujeme Bětuško.😇

      Vymazat
  5. Ivetko, Čakínek je pohodář a miláček, viď. Tak to má být ! Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko je to velký pohodář a opravdu strašně hodný i když někdy má také dny, že štěká ale to jen doráží a to se stává málokdy:-) Měj krásný víkend♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴